|
|
کدخبر: ۱۷۱۶۱۲

مشحون در گفت وگو با فارس:

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: اتفاقات دیدار مهرام و پتروشیمی به هیچ وجه قابل تصور نبود و دلسردم کرد.

محمود مشحون در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد حاشیه های به وجود آمده در بازی مهرام و پتروشیمی اظهار داشت: چندین سال است که ما لیگ بسکتبال برگزار می کنیم، اما تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده بود که تماشاگران به سمت یکدیگر اشیا پرتاب کنند. صحنه های تاسف باری بود که رقم خورد و شرمنده شدیم.

وی ادامه داد: باید متاسف شویم که این صحنه ها در حضور سجادی معاون وزیر ورزش رقم خورد و برای خود من مایه شرمندگی بود.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این سوال که گفته می شود چینش اشتباه تماشاگران دو تیم در سالن عامل اصلی درگیری بود، گفت: ما تماشاگران پتروشیمی را در گوشه ای از سالن قرار داریم و پایین آنها تماشاگران معمولی بودند که طرفدار هیچ کدام از تیم ها نبودند. در نیمه دوم بود که تماشاگران مهرام هم به جمع آنها اضافه شدند و ما به هیج وجه تصور نمی کردیم چنین اتفاقی بیفتد.

وی در مورد اینکه چرا به دلیل حساسیت بازی از ماموران نیروی انتظامی در سالن حضور نداشتند، گفت: من اعتقاد ندارم که نیروی انتظامی وارد محیط ورزش و سالن شود، چون ورزش و آن هم بسکتبال محیطی است که باید جوانمردی ها به نمایش دربیاید، نه اینکه زد و خوردی صورت بگیرد. در دیدار فینال غرب آسیا بین مهرام و لبنان هم با وجود اینکه ۴ هزار تماشاگر در سالن بودند، اجازه ندادیم نیروی انتظامی وارد سالن شود.

مشحون در مورد اینکه پس از مجروح شدن چند تماشاگر، آمبولانس سالن نتوانست به آنها خدمت رسانی کند و برخی می گفتند راننده ندارد، گفت: این طور نیست، آمبولانس در اختیار بود، اما پزشکان گفتند که با خودروی شخصی آنها را به بیمارستان می بریم و نیازی به آمبولانس نیست.

وی در خصوص نحوه برگزاری بازی های باقی مانده گفت: تمام بازی ها طبق برنامه برگزار می شود و تنها برای اتفاقات بازی روز گذشته تصمیم گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار