|
|
کدخبر: ۱۷۱۶۳۶

قهرمانی این فصل یوونتوس تاریخی است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی بانوی پیر از قهرمانی تیمش در فصل جاری رقابت های سری A به عنوان یک اسکودتوی تاریخی یاد کرد اما حاضر نشد حرفی درباره ماندن یا نماندن خود در این تیم بزند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس که تیمش در فاصله دو هفته به پایان رقابت های سری A قهرمانی خود را مسجل و سومین اسکودتوی متوالی اش را کسب کرد، پس از پیروزی خانگی برابر آتالانتا اظهار داشت: من این اسکودتو را یک اسکودتوی تاریخی می دانم. این مناسب ترین واژه برای کاری است که یوونتوس در سه فصل گذشته انجام داده است، آن هم پس از دو فصل متوالی که لیگ را در رده هفتم به پایان رساند. من شک دارم که یووه در این سه فصل می توانست کاری بیشتر از این انجام دهد.

با ثبت سومین قهرمانی متوالی یوونتوس در سری A، حرف و حدیثهایی مبنی بر احتمال کنار رفتن آنتونیو کونته از نیمکت بیانکونری مطرح شده است که البته او از پاسخ دادن به آنها خودداری کرد.

کونته افزود: من و باشگاه همیشه گفته ایم به محض اینکه شرایط و جو آرام و این فرصت فراهم شود که وضعیت را همه جوره بررسی کنیم، مذاکرات خود را آغاز خواهیم کرد. سه سال گذشته برای ما سه سال بسیار سخت و پراسترس بود و به همین دلیل باید از بازیکنانم به خاطر تلاش های باورنکردنی آنها و شخصیت حرفه ای که بار دیگر آن را برابر آتالانتا به نمایش گذاشتند، تشکر کنم.

سرمربی بانوی پیر تصریح کرد: شب قبل از بازی(یکشنبه) بازیکنانم از من خواستند تا شام را در کنار یکدیگر صرف کنیم اما با این حال دیدید که آنها چگونه برای بازی آماده و متمرکز بودند.

پیروزی یوونتوس برابر آتالانتا، یکصدمین پیروزی بانوی پیر به همراه آنتونیو کونته بود. او در پاسخ به این سؤال که آیا می تواند ۱۰۰ پیروزی دیگر را برای راه راه پوشان تورین به ارمغان بیاورد، گفت: به داشتن چنین بازیکنانی و کسب این آمار افتخار می کنم. این یک آمار فوق العاده بود، ضمن اینکه فکر می کنم ما در هر یک از سه فصل اخیر به طور میانگین ۹۰ امتیاز گرفته ایم. فکر کنم کسب آماری بهتر از این بسیار سخت است. باز هم تکرار می کنم. ما باید همه چیز را ارزیابی و بعد از آن تصمیم گیری کنیم. مطمئناً در نهایت تصمیمی را اتخاذ می کنیم که برای یووه بهترین باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار