|
|
کدخبر: ۱۷۱۶۴۵

سرمربی یوونتوس پس از پیروزی مقابل آتالانتا قهرمانی تیمش را تاریخی خواند.

به گزارشخبرگزاری فارس، یوونتوس در هفته سی و ششم رقابت های لیگ فوتبال ایتالیا موفق شد در خانه خودی با یک گل آتالانتا را شکست دهد.

در این دیدار سیمونه پادویین در دقیقه ۷۲ موفق شد تنها گل دیدار را وارد دروازه حریف کند تا تیمش ۹۶ امتیازی شود و به صدرنشینی خود ادامه دهد. البته این تیم روز شنبه و با شکست رم مقابل کاتانیا عنوان قهرمانی کالچو را از آن خود کرده بود. آتالانتا هم با این شکست ۴۷ امتیازی ماند و در رده یازدهم قرار گرفت.

آنتونیو کونته که در طول سه سال حضور در یوونتوس موفق شده سه بار این تیم را به عنوان قهرمانی برساند در مورد قهرمانی تیمش گفت: دوست دارم اسم این قهرمانی را یک قهرمانی تاریخی بگذارم. برای تیمی که سه سال پیاپی چنین کاری انجام داده این شایسته ترین کلمه ای است که می توانم بگویم.

کونته در ادامه تاکید کرد هنوز نمی داند قراردادش با یوونتوس را تمدید خواهد کرد یا نه. او پس از این قهرمانی هیچ جمله ای مبنی بر اینکه در تورین خواهد ماند به زبان نیاورد.

وی در این خصوص گفت: همانطور که همیشه گفته ام و باشگاه نیز تایید کرده به زودی همه جنبه ها را مورد بررسی قرار می دهیم و در مورد همه چیز صحبت می کنیم. سه سال بسیار موفق در اینجا داشتم. از همه تشکر می کنم. به ویژه از بازیکنانم که نشان دادند تا چه حد حرفه ای هستند.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار