|
|
کدخبر: ۱۷۱۶۶۵

معاون توسعه ورزش بانوان از تشکیل کارگروه شورای راهبردی زنان در وزارت ورزش وجوانان خبر دادو گفت: این شورا با مشارکت بانوان عضو هیات علمی دانشگاه ها، زنان پیشکسوت وخبرگان دارای تجربیات عملی تشکیل خواهدشد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، رباب شهریان اظهار داشت: ویژگی مدیریت سازمان های بزرگ و پیچیده ما را برآن می دارد برای دستیابی به اهداف و پیشرفت در زمینه های مختلف ورزشی از روش های مختلف برای ایجاد تعامل با نهادهای مختلف مدنی بهره برداری کنیم.

معاون توسعه ورزش بانوان ادامه داد: توجه به سیاست ها والزامات فرهنگی کلان، ضرورت نظارت و ارزیابی شاخص های پیشرفت و توسعه، مناسب با عرف جامعه و هنجارهای پذیرفته شده با هدف الگودهی برای زنان مسلمان در حوزه ورزش، بستری را ایجاد کرد تا جلب آراء ونظرات دانش آموختگان علم و مدیریت ورزش متخصصان و خبرگان و پیشکسوتان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی توضیح داد: به این ترتیب کار گروه شورای راهبردی زنان در وزارت ورزش و جوانان با مشارکت بانوان عضو هیات علمی دانشگاه ها و دارای سابقه علمی زنان و پیشکسوت و خبرگان دارای تجربیات علمی و برند کار شناسی در روز یک شنبه ۲۱ اردیبهشت در حوزه معاونت امور ورزش بانوان تشکیل خواهد شد.

رباب شهریان در خصوص وظایف این شورا اظهار داشت: این شورا با شرح خدمات عمومی چون تدوین برنامه های عملیاتی، الزامات اجرایی مرتبط با کارگروه در سه دوره زمانی کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت، شناسایی تدوین ساز وکارهای قانونی اجرایی برنامه های تنظیم شده، شناسایی اولویتهای مطالعاتی مرتبط با کارگروه و شرح خدمات اختصاصی مانند تدوین نقشه راه توسعه ورزش بانوان، تدوین طرح جامع ساماندهی ورزش بانوان، شناسایی چالش ها و مسائل موجود ورزش بانوان کشور، تدوین و بازنگری دستورالعمل های نظام نامه ها و شیوه نامه های مرتبط با ورزش بانوان و تطبیق سیاستهای کلان با برنامه به تشخیص این معاونت و اعضای کارگروه فعالیت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: این کارگروه با الزامات منطبق بر مصوبات و خروجی کارگروه ها با تکالیف قانونی و اسناد بالا دستی و برنامه راهبردی وزارت ورزش و جوانان که درحال تدوین است تشکیل می شود.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار