|
|
کدخبر: ۱۷۱۶۶۹

به عنوان سرباز تابع نظر مسئولان فدراسیون هستیم

مربی دروازه بانان تیم ملی نوجوانان فوتبال ایران گفت: حتما با من صحبت شده که در تمرینات تیم ملی امید ایران حضور دارم.

محمدعلی یحیوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد حضورش در کادر فنی تیم ملی امید گفت: بنده حدود یک سال و نیم است در کنار تیم ملی نوجوانان فعالیت می کنم و قراردادم با این تیم است. قرار شده یک هفته به صورت کمکی در کنار تیم ملی امید حضور داشته باشم تا فرد مورد نظر برای این تیم پیدا شود.

وی در مورد اینکه آیا در تمرینات تیم نوجوانان نیز حاضر می شود، خاطر نشان کرد: همین حالا در تمرین تیم ملی نوجوانان هستم و کارم را کنار تیم ملی نوجوانان نیز ادامه می دهم. تابع تصمیم مسئولان فدراسیون فوتبال هستم و به عنوان سرباز کارم را انجام می دهم. اگر بگویند در نوجوانان باش در این تیم حاضر می شوم و اگر بگویند به جوانان برو این کار را خواهم کرد.

مربی دروازه بانان تیم ملی نوجوان درباره اینکه آیا برای حضور در تیم ملی امید با او صحبت شده است، خاطر نشان کرد: حتما با من صحبت شده که در حال فعالیت در تیم ملی امید هستم البته قبل از من دوستان دیگری نیز در این پست حضور داشتند و آقایان محبت کردند و ترجیح دادند در این اردو من در کنار تیم حضور پیدا کنم.

یحیوی در پاسخ به این سؤال که وضعیت دروازه بانی تیم های پایه را به چه شکلی ارزیابی می کند، خاطر نشان کرد: در مدت حضور در تیم ملی نوجوانان فعالیت بازیکنان در اکثر استان ها را مورد ارزیابی قرار دادیم. با تشخیص مصطفی قنبرپور و سایر اساتید دروازه بانان زیادی را دیدیم که از بین آنها ۱۰ نفر را انتخاب کردیم پس از کار با این ۱۰ دروازه بان در نهایت روی ۴ دروازه بان به جمع بندی رسیدیم که آنها می توانند آینده درخشانی داشته باشند. اگر این دروازه بانان همت کنند می توانند در آینده به خوبی خلاء های دروازه بانی در فوتبال ایران را پر کنند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار