|
|
کدخبر: ۱۷۱۶۷۴

در گفت وگو با تسنیم

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس نقش این کمیته را دخالت در امور فنی تیم نمی داند.

جعفر کاشانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در خصوص عضویتش در کمیته فنی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: من از این موضوع بی اطلاع بودم اما همین که احترام گذاشته اند و ما را عضو کمیته فنی کرده اند جای تشکر و سپاس دارد.

وی ادامه داد: سعی می کنم برای پویایی فرهنگ پرسپولیس هر کاری که می توانم انجام دهم تا رو به جلو حرکت کنیم. در پرسپولیس سمت به هیچ وجه مهم نیست، بلکه عملکرد افراد باید مفید باشد. امیدوارم آقای رحیمی و دوستانی که به پرسپولیس آمده اند زمان کافی را داشته باشند تا پرسپولیس به پویایی برسد و این افردا توانایی این را دارند که تیم پرسپولیس را به یک باشگاه تبدیل کنند.

عضو کمیته فنی پرسپولیس با تمجید از مدیرعامل این باشگاه گفت: آقای رحیمی مدیر، مدبر و باتجربه هستند و در ورزش سابقه درخشانی دارند. او تعامل خوبی هم در راستای امور ورزش دارد و امیدوارم زمان کافی به وی داده شود و شرایط به نوعی باشد که توانایی های خود را بروز دهد.

کاشانی درباره اینکه برنامه اش برای حضور در کمیته فنی باشگاه پرسپولیس چیست، اظهار داشت: باید ببینیم دورنمای سیاست های باشگاه چیست و چگونه تنظیم می شود. همه دوستانی که در کمیته فنی عضو شده اند جزو نخبگان هستند و آقایان عابدینی، ذوالفقارنسب و عبدی تجربه بالایی دارند. امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم تا یک باشگاه خوب تشکیل شود و به نظرم افرادی که در کمیته فنی عضو شده اند نقش بسیار مهمی دارند.

وی در پاسخ به این سؤال که کمیته فنی در امور فنی تیم هم دست خواهد داشت یا نه، خاظرنشان کرد: کمیته فنی شرح وظایفی دارد که دخالت در امور فنی تیم در این شرخ وظایف جایی ندارد. وظیفه کمیته فنی نظارت کردن است و ما وظیفه نظارت بر امور را به عهده داریم.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس افزود: نظارت ما فقط به امور تیم نخواهد بود بلکه بر کارهایی هم که در باشگاه صورت می گیرد نظارت خواهیم کرد. تشکیل کمیته فنی یک کار مشاوره ای است و به باشگاه کمک خواهیم کرد تا پرسپولیس به پویایی برسد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار