|
|
کدخبر: ۱۷۱۶۷۵

بدهی ها به بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بررسی شد

علی رغم اینکه پرسپولیسی ها در تلاش هستند تا مسدود بودن حساب هایشان را از بین ببرند اما آنها تأکید دارند که حساب جدیدی برای هیأت مدیره جدید باز شود.

به گزارشخبرگزاری فارس، جلسه هیأت مدیره پرسپولیس شب گذشته در محل باشگاه برگزار شد. در این جلسه بدهی ها به بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس که از گذشته مانده بر روی آن بحثو تبادل نظرهایی شد و مقرر گردید به صورت دقیق تر مورد ارزیابی مسئولان باشگاه قرار گیرد.

همچنین با توجه به مسدود بودن حساب های باشگاه هیأت مدیره جدید و رئیس امور مالی جدید این باشگاه توافق کردند که با کمک دیوان محاسبات و سازمان بازرسی هر طوری که شده حساب جدیدی را از طریق خزانه داری کل کشور باز کنند تا همه ورود و خروج های مالی بدون مشکل و برای اینکه اتفاقات گذشته تکرار نشود، انجام پذیرد.

همچنین با توجه به بررسی های اولیه برنامه های دایی، قرار است تا ۷۲ ساعت آینده دومین جلسه رحیمی با دایی برگزار شود و پس از گفت وگوهای نهایی در جلسه بعدی هیأت مدیره درباره مسایل فنی بحثو تبادل نظر شود.

*پس از جلسه شب گذشته هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به دلیل فشار بالای کاری در باشگاه مقرر شد از این به بعد هر هفته یک بار جلسه کمیته فنی این باشگاه برگزار شود و درخصوص شرایط پرسپولیس و کارهای اجرایی هفتگی تصمیم گیری شود.

این در شرایطی است که علیرضا رحیمی نیز به عنوان مدیرعامل باید دستور کاری باشگاه را هر هفته در این جلسه مطرح و در صورت تایید آن را در باشگاه عملی کند.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار