|
|
کدخبر: ۱۷۱۷۲۵

گزارش تمرین تیم ملی کشتی آزاد

خبرگزاری تسنیم: تمرین تیم ملی کشتی آزاد امروز(سه شنبه) پیگیری شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تمرینات تیم ملی آزاد کشتی کشورمان جهت حضور در مسابقات جام علی اف روسیه از ساعت ۸:۳۰ امروز زیر نظر رسول خادم، امیر توکلیان، اکبر دودانگه و مربیان تیم جوانان پیگیری شد.

در تمرین صبح امروز که به صورت مشترک به همراه تیم جوانان برگزار شد، رسول خادم جدا از نظارت بر تمرین تیم بزرگسالان نکاتی را هم به تیم جوانان گوشزد می کرد و با آزادکاران در مواقعی گپ وگفتی نیز انجام می داد. البته رضا یزدانی به دلیل سفر به مشهد، حسن رحیمی به دلیل رفتن به مرخصی و عزت الله اکبری به دلیل مصدومیت در تمرینات امروز حضور نداشتند.

همچنین رضا لایق که به همراه تیم نوجوانان راهی تایلند شده و همچنین علیرضا رضایی به دلیل مسافرت شخصی در تمرین امروز حضور پیدا نکردند.

تمرین امروز آزادکاران بیشتر به کار با وزنه و پرش از روی موانع اختصاص داشت که در این تمرینات احسان لشکری و مهدی تقوی سرحال تر از سایر آزادکاران بودند تا تمرینات با نشاطی را انجام دهند.

از نکات جالب تمرین امروز پرش از روی موانع بود که با شور و نشاط خاصی همراه شد.

در این تمرینات برخی از آزادکاران پس از پریدن از روی موانع روی زمین می افتادند و به نوعی برای یکدیگر کری می خواندند. زمین خوردن برخی از این آزادکاران حتی موجب خنده های خادم نیز شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار