|
|
کدخبر: ۱۷۱۷۹۴

رئیس کمیته ملی المپیک پیش از ظهرامروز در فدراسیون سه گانه حضور یافت.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از روابط عمومی فدراسیون سه گانه، در این دیدار هاشمی ضمن عرض تبریک به صبور برای انتخاب مجدد ریاست ۴ ساله فدراسیون برای وی آرزوی توفیق و موفقیت بیشتر کرد.

صبور نیز در این دیدار با اشاره به برنامه های آتی و بیان مشکلات پیش رو و محدودیت های مالی فدراسیون، چشم انداز روشن و موفقی را برای این ورزش ترسیم کرد.

وی با اشاره به ویژگیهای خاص این رشته ورزشی خاطر نشان کرد: ورزش سه گانه بر خلاف بسیاری از رشته ها، تدارکات و آماده سازی طولانی مدتی را می طلبد که همین مهم مستلزم تمرکز وبرنامه ریزی دقیق است.

صبور با اشاره به اعزام ورزشکاران به مسابقات آسیایی قزاقستان و جهانی اسپانیا گفت: مسابقات آسیایی قزاقستان به دلیل اینکه انتخابی المپیک نوجوانان و قهرمانی جوانان محسوب می شود از اهمیت بسزایی برخوردار است و همین موضوع حمایت همه جانبه مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک را می طلبد.

وی با اشاره به مشکلات مالی پیش رو جهت اعزام ورزشکاران به مسابقات و تورنمنتهای معتبرجهانی گفت: با چنگ و دندان سعی داریم تا در مسابقات بصورت منظم و با تدارکات ویژه حضور یابیم تا زمینه ایجاد انگیزه و تجارب بین المللی در جهت کسب مدال در سالهای آینده را شاهد باشیم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار