|
|
کدخبر: ۱۷۱۸۳۵

یکسال دیگر با باشگاه قرارداد دارم

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: از تونی اولیویرا شناختی ندارم و به همین خاطر نمی توانم نظر خاصی بدهم.

محسن ربیع خواه در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد وضعیت مصدومیت خود گفت: مدتی است که پا به توپ شدم و دویدن به همراه توپ را آغاز کردم. امروز دقیقا ۶ ماه از زمان عمل پای من می گذرد. تمرینات باشگاه که تعطیل است و ان شاءالله از شروع کار تیم تمریناتم را آغاز می کنم.

وی در مورد اینکه آیا با تراکتورسازی قرارداد دارد، خاطرنشان کرد: بله قراردادم با باشگاه دو ساله بود و یکسال دیگر از آن باقی مانده است.

ربیع خواه در مورد اینکه آیا سال بعد در تراکتورسازی می ماند، یادآورد شد: هنوز کسی با من صحبت نکرده است. می دانید که وضعیت باشگاه هنوز مشخص نیست و سرمربی معلوم نشده است.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه در طول مصدومیتش با او تماس می گرفت، اظهار داشت: مدیریت جدید دو سه بار با من تماس گرفتند و همان موقع که به تیم آمدند با من صحبت کردند. در این میان بازیکنان نیز چند وقت یکبار تماس می گرفتند اما در کل آنطور که باید کسی سراغم را نمی گرفت. البته از کسی گله ندارم.

بازیکن تراکتورسازی در مورد اینکه آیا پول قرارداد خود را دریافت کرده است، گفت: بخشی از پولم پرداخت شده اما نسبت به سایر بازیکنان کمتر گرفتم.

ربیع خواه در مورد اینکه آیا اعتقاد دارد اولیویرا بماند خوب است یا نه، خاطرنشان کرد: شناختی از اولیویرا ندارم و نمی دانم نحوه کار او چطور است. در کل در این مورد نظری ندارم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار