|
|
کدخبر: ۱۷۱۸۳۸

رمضان بیگی در گفت وگو با فارس:

گزینه مدیر عاملی باشگاه صبا گفت: افتخار می کنم که با عنوان مدیرعامل باشگاه صبا در این تیم فعالیت کنم.

محسن رمضان بیگی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درخصوص اینکه جهان بین سخنگوی هیأت مدیره باشگاه صبا از او به عنوان یکی از گزینه های مدیرعاملی باشگاه صبا نام برده اظهارداشت: طبق اساسنامه، هرگونه تغییر وتحولات در باشگاه باید از طریق هیأت مدیره صورت بگیرد که این مسأله در باشگاه صبا هم وجود دارد و از کانال هیأت مدیره اقدامات لازم صورت می گیرد.

وی در مورد اینکه آیا تاکنون صحبتی درباره حضور او در صبا صورت گرفته خاطرنشان کرد: به هر حال وقتی سخنگوی هیأت مدیره در این باره صحبت می کند منبع موثقی است و حتماً من هم یکی از گزینه های آنها برای مدیرعاملی به حساب می آیم.

مدیرعامل سابق باشگاه صبا در مورد اینکه آیا برای بازگشت به این تیم برنامه ای دارد، یادآور شد: طبیعی است برای هر کاری باید شرایط فراهم شود و برنامه ای وجود داشته باشد، شرایط و امکانات هم اکنون متفاوت شده و همیشه تلاش می کنم جایی که هستم مفید باشم.

رمضان بیگی در مورد استعفایش در فصل یازدهم گفت: زمانی که به باشگاه آمدم و قصدم کمک بود اما وقتی دیدم رفتن به صلاح باشگاه است این تصمیم را گرفتم، زمانیکه احساس کنم بودنم مفید نیست صد در صد این تصمیم را می گیرم به هرحال سعی می کنم که هرجا که هستم مفید واقع شوم.

وی در مورد اینکه رفتن دهناد و اعضای هیأت مدیره در بازگشت او موثر بوده، گفت: دهناد هم در آن زمان رئیس هیأت مدیره بود و زحمات خود را کشید تا جایی هم که می توانست کار را پیش برد اما هم اکنون شرایط متفاوت شده است، برنامه ها تغییر کرده و باید دید هیأت مدیره چه انتظاری از مدیر عامل دارند.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار