|
|
کدخبر: ۱۷۱۸۴۲

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: در خصوص حضور در کادر فنی باشگاه پرسپولیس صحبت های مقدماتی شده است و به طور قطع پس از بازگشت به تهران تصمیم نهایی خود را می گیرم.

بیژن ذوالفقارنسب در خصوص انتخاب شدنش به عنوان مدیر فنی پرسپولیس بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: از سوی برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس صحبت های مقدماتی زده شده است ولی هنوز نظر نهایی ام را اعلام نکرده ام.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: با توجه به این که در کردستان هستم اجازه دهید به تهران بیایم و پس از ۲ روز آینده تصمیم می گیرم که مسئولیت فنی باشگاه را بپذیرم یا نه.

وی در مورد گفته های علی پروین مبنی بر " کشک بودن مدیر فنی " تصریح کرد: به طور قطع نظر علی پروین محترم است و چون حضورم قطعی نشده است نمی توانم در مورد جایگاه کنونی مدیر فنی صحبت کنم. فکر می کنم در صورت قبول مسئولیت ساعت ها می توان در این خصوص صحبت کرد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد تشکیل کمیته فنی و امکان بوجود آمدن مشکل با علی دایی تاکید کرد: در صورت قطعی شدن مسئله، شرایط، ضوابط و شرح وظایف معلوم می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم پس از بازگشت بتوانم با اتخاذ تصمیم درست برای تیم پرسپولیس مفید بوده و در راستای وظایف موثر واقع شوم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار