|
|
کدخبر: ۱۷۱۸۷۲

خادم خطاب به فرنگی کاران در تمرین امروز تیم ملی:

خبرگزاری تسنیم: در تمرین صبح امروز(سه شنبه) تیم ملی کشتی فرنگی رسول خادم دقایقی برای فرنگی کاران صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، از ساعت ۱۱ امروز تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان زیرنظر ناصر نوربخش، سعید شیرزاد، مهرداد قلاوند و همچنین حسن بابک به عنوان مدیر تیم های ملی به تمرین در خانه کشتی شماره یک پرداختند.

در تمرین صبح امروز و پیش از شروع کار، رسول خادم دقایقی برای فرنگی کاران صحبت کرد و خطاب به آنها گفت: می دانم که از شرایط کشتی خارج شده اید اما امیدوارم که به لاک کشتی خود بازگردید و فارغ از مسائل موجود ذهن خود را تنها درگیر کشتی کنید.

پس از صحبت های رئیس فدراسیون کشتی، حسن بابک نیز دقایقی با فرنگی کاران صحبت کرد و پس از آن فرنگی کاران زیر نظر کادر فنی تمرینات آماده سازی جهت حضور در جام جهانی کشتی فرنگی را ادامه دادند.

در تمرین امروز جدا از بشیر باباجان زاده و محسن حاجی پور که از روز گذشته به اردو اضافه شدند، فرشاد علیزاده نیز به جمع فرنگی کاران پیوست تا تمرینات در غیاب ۶ فرنگی کار سرشناس و المپیکی پیگیری شود.

در این تمرینات حدود ۳۰ فرنگی کار حضور داشتند ولی همچنان امید نوروزی، حمید سوریان، سعید عبدولی، طالب نعمت پور، حبیب اخلاقی و قاسم رضایی غایب بودند.

فرنگی کاران در تمرین امروز پس از کار با طناب و حرکات کششی به تمرین با آدمک ها پرداختند تا در آستانه جام جهانی به شرایط مناسب تری دست پیدا کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار