|
|
کدخبر: ۱۷۱۸۹۱

در جلسه هماهنگی در ارتباط با فروش بلیت الکترونیکی مطرح شد

جلسه هماهنگی در ارتباط با فروش بلیت الکترونیکی امروز در دفتر ریاست سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت سازمان لیگ، جلسه هماهنگی در ارتباط با فروش بلیت الکترونیکی امروز در دفتر ریاست سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد.

در این نشست مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ، محمد رضا ساکت، مشاور عالی سازمان لیگ، علیرضا رحیمی، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، بهروز منتقمی، قائم مقام باشگاه پرسپولیس، علیرضا رضایی، مدیر عامل شرکت افق سبز، کورش خزایی، خزانه دار سازمان لیگ و نسترن سلیمی کارشناس برنامه و بودجه سازمان لیگ حضور داشتند.

بحثاصلی این نشست انتقال پروژه بلیت الکترونیک به باشگاه ها با توجه به الزامات AFC و فیفا بود که تمامی افراد حاضر در جلسه، موافق با انتقال سیستم بلیت فروشی الکترونیکی به باشگاه ها بودند که در این صورت، باشگاه نقش کارفرما و شرکت افق سبز نقش پیمانکار را ایفا خواهد کرد.

مهدی تاج در این نشست بیان کرد: باید شرایطی از طرف سازمان لیگ و باشگاه ها برای اطلاع رسانی عمومی در زمینه بلیت فروشی الکترونیکی مثل استفاده از رسانه های عمومی فراهم شود و به طور کلی هزینه هایی برای آموزش عموم مردم یا نصب تابلوهای تبلیغاتی آموزشی توسط شرکت افق سبز در نظر گرفته شود.

تاج افزود: اجرا تمامی موارد فوق بر عهده شرکت افق سبز، تعهدات مالی با باشگاه ها و با توجه به الزامات AFC، نظارت با سازمان لیگ فوتبال ایران است. رویکرد ما باید پایین آوردن قیمت کارت های فروش بلیت الکترونیک و ارائه تسهیلات صد در صد رفاهی برای تماشاگران باشد.

در پایان این نشست مقرر شد تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۹۳، گزارشی از نحوه توزیع بلیت الکترونیک از آغاز تا پایان مسابقه ارائه شود و آقایان رحیمی، مدیر عامل پرسپولیس، منتقمی قائم مقام پرسپولیس، رضایی، مدیر عامل شرکت افق سبز، کاظمی، مسئول شرکت برهان مبین، مجری الکترونیکی کردن بلیت فروشی ورزشگاه ها، سهیل مهدی، مدیر برنامه و بودجه سازمان لیگ و کوروش خزایی، خزانه دار لیگ، دید کلی پروژه را در قالب گزارشی به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران ارائه دهند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار