|
|
کدخبر: ۱۷۱۹۰۰

خبرگزاری تسنیم: پلیس آلمان از درگیری هافبک هجومی زردپوشان وستفالن با یک شهروند آلمانی در شهر کلن خبر داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، پلیس آلمان اعلام کرد کوین گروسکروتز، هافبک هجومی آلمانی تیم بورسیا دورتموند در شهر کلن با یک شهروند درگیر شده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

طبق گزارش پلیس در این درگیری که در ساعات پایانی دوشنبه شب رخ داده است، گروسکروتز ۲۵ ساله که به همراه هم تیمی خود، یولیان شیبر مشغول قدم زدن در یکی از خیابان های شهر کلن بود با یک فرد ۳۴ ساله که به دلیلی نامشخص چند بار نام او را بلند فریاد می زد درگیر شده است و او را با ساندویچ کباب ترکی که در دست داشته هدف قرار داده است.

فرد مضروب پس از اصابت ساندویچ با او به اداره پلیس کلن مراجعه و از بازیکن دورتموند شکایت کرده است. طبق ادعای شهروند شاکی ساندویچ پرتاب شده از سوی گروسکروتز به صورت وی اصابت و چشم وی را ملتهب کرده است.

یکی از سخنگویان پلیس آلمان در این خصوص گفت: یک مورد شکایت علیه آقای گروسکروتز گزارش شده است و در همین راستا ما پرونده ای را برای بررسی جرم صورت گرفته و عمدی یا غیر عمدی بودن آن تشکیل داده ایم.

در همین حال شیبر به حمایت از دوست و هم تیمی خود پرداخته و ادعا کرده است که واکنش وی در پاسخ به رفتار ناشایست هواداران تیم کلن بوده است. شیبر اظهار داشت: در این اتفاق یک گروه از هوادران جوان تیم کلن شعارهایی علیه کوین سر دادند. او هم که احساس کرد مورد تمسخر واقع شده است ساندویچ خود را به سمت آنها پرتاب کرد.

ساعاتی پس از این اتفاق گروسکروتز بابت اقدام خود عذرخواهی کرد و گفت: تصور کردم شرایط اهانت آمیزی علیه من به وجود آمده است و هدف آن افراد تجاوز به حریم خصوصی من است. می دانم بهتر بود که چنین کار را در انظار عموم مردم انجام نمی دادم. بدون شک می دانم که کار درستی انجام نداده ام و بابت آن عذرخواهی می کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار