|
|
کدخبر: ۱۷۱۹۰۴

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: امروزبا توجه به حضور متخصصان در سطح مدیریت کلان ورزشی ما شاهد حضور ونظارت مستقیم وزارت ورزش و جوانان در تمامی قسمت های این دو حوزه هستیم.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛سیدمحمد پولادگر گفت: امروزبا توجه به حضور متخصصان ورزشی در سطح مدیریت کلان، شاهد حضور ونظارت مستقیم، وزارت ورزش و جوانان در همه عرصه های این دو حوزه هستیم و انشاءالله شاهد شکوفایی هرچه بیشتر ورزش علی الخصوص تکواندو باشیم.

پولادگر ادامه داد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و توجه مقامات ارشد کشور شرایطی فراهم شده که هر کس در هر نقطه از کشور که مدعی قهرمانی باشد می تواند توانایی های خود را به نمایش بگذارد.

رئیس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: مناطق غرب کشور از جمله مناطقی هستند که با توجه به داشتن روحیه سلحشوری که هماهنگ با رشته تکواندو است می تواند در جهت قهرمانی در ورزشکاران این مناطق با برنامه ریزی های مدون استعدادیابی وپرورش، این روحیه تقویت وساماندهی شود.

وی ضمن تقدیر از حمایت های مدیرکل ورزش وجوانان از رشته تکواندو قول مساعد داد جهت تکمیل خانه تکواندو استان یک تخته تاتامی و سیستم داوری در اختیار هیات تکواندوایلام قرارگیرد.

رئیس فدراسیون تکواندو در پایان با تبریک به انتخاب مجددباج بعنوان رئیس هیات از وی خواست، مسیر چهارساله پیش رو را با درایت وبرنامه ریزی درست با کمک اعضای هیات و اداره کل ورزش وجوانان جهت ترقی تکواندو استان ایلام پیش ببرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار