|
|
کدخبر: ۱۷۲۰۱۲

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: مسئولان پرسپولیس باید جلسه ای بگذارند تا شرح وظایف کمیته فنی مشخص شود.

حسین عبدی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: هرکدام باشگاه ها مسائل داخلی شان متفاوت است. براین اساس جلسه ای باید گذاشته شود تا چهارچوب وظایف کمیته فنی پرسپولیس مشخص شود.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درباره گفته های پروین که مدیر فنی را کشک معرفی کرده بود، گفت: مدیر فنی با کمیته فنی متفاوت است. کمیته فنی گروهی هستند که قصد کمک به باشگاه را دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: مدیر فنی پست مهمی است. به هر حال هرکس به زعم خود تعریض از مدیر فنی می کند. به نظرم هرکس بتواند وظایفش را به درستی انجام دهد آن پست برایش بی اهمیت نخواهد بود.

عضور کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درباره کنار آمدن با دایی بیان کرد: در باشگاه پرسپولیس کمیته های مختلفی وجود دارند که هرکدام قصد کمک به پرسپولیس را دارند. کمیته فنی هم قصد کمک به دایی را دارد و نمی خواهد که در کار سرمربی دخالت کند.

عبدی درباره پیشنهاد دادن کمیته فنی برای انتخاب نفرات جدید بیان کرد: در ابتدا باید جلسه ای گذاشته شود تا کارهای راهبردی کمیته فنی مشخص شود و بعد از تعین وظایف معلوم می شود که کمیته فنی می تواند در مورد لیست بازیکنان نظر بدند یا نه!

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال شرح وظایف باید ابلاغ شود تا بتوانیم در مورد موضوعات صحبت کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار