|
|
کدخبر: ۱۷۲۰۵۳

خبرگزاری تسنیم: مهاجم ۲۸ ساله موناکو با تمجید از اتلتیکومادرید، شانس این تیم و رئال مادرید برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را یکسان دانست.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، رادامل فالکائو، مهاجم تیم ملی فوتبال کلمبیا که در فصل نقل و انتقالات تابستانی در ازای ۶۰ میلیون یورو از اتلتیکومادرید جدا و به موناکو فرانسه ملحق شد، گفت: دوستان من در اتلتیکو بازی می کنند و با وجود اینکه از این تیم جدا شده ام هنوز هم خودم را یکی از اعضای این باشگاه می دانم و به همین خاطر است که از آنها به شدت دفاع می کنم.

وی کاری که تیم اتلتیکومادرید در حال انجام آن است را خارق العاده خواند و گفت: روخی بلانکو تا به اینجا فصلی فوق العاده چشمگیر داشته است. هم تیمی های پیشین من در آستانه انجام کاری هستند که خیلی وقت بود از آن دور بوده اند و کسی هم فکرش را نمی کرد که بتوانند چنین کاری را عملی کنند. کسب قهرمانی لالیگا پس از سلطه طولانی مدت رئال و بارسلونا بر فوتبال اسپانیا باشکوه وهیجان انگیز خواهد بود.

اتلتیکو مادرید در فاصله دو هفته مانده به انتهای فصل جاری لالیگا با ۸۸ امتیاز صدرنشین است و شانس قهرمانی شاگردان دیه گو سیمئونه بالاست. تیم دوم شهرمادرید همچنین در لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زده و با شکست چلسی در فینال این رقابت ها باید با رئال مادرید مصاف کند.

مهاجم موناکو با اشاره به اینکه دوستی خوبی با کریستیانو رونالدو، مهاجم کهکشانی ها دارد، اظهار داشت: در لیگ قهرمانان اروپا اتلتیکومادرید هم به اندازه رئال شانس دارد. بازی پایاپایی را از دو تیم خواهیم دید و برعکس رقابت های لالیگا که یک تیم بر تیم دیگر برتری دارد نمی توان در این بازی گفت که کدام تیم برتر از تیم دیگر است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار