|
|
کدخبر: ۱۷۲۲۲۹

هفته سی وششم سری A

خبرگزاری تسنیم: در شب پیروزی شاگردان رافا بنیتس، مردان وینچنزو مونتلا برای دومین بار در یک هفته اخیر تن به شکست دادند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در آخرین شب از هفته سی وششم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A، شب گذشته(سه شنبه) دو بازی برگزار شد که در آنها تیم های ناپولی و ساسولو برابر رقبای خود به برتری رسیدند.

در فلورانس تیم فوتبال فیورنتینا، نایب قهرمان جام حذفی ایتالیا در فصل جاری میزبان ساسولو بود و در پایان با نتیجه ۴ بر ۳ برابر میهمان خود تن به شکست داد و برای دومین بار طی چهار روز اخیر(پس از شکست برابر ناپولی در فینال جام حذفی) باخت.

در این بازی گونسالو رودریگس در دقیقه ۵۷(از روی نقطه پنالتی)، جوزپه روسی در دقیقه ۷۲ و خوان کوادرادو در دقیقه ۷۵ برای فیورنتینا گلزنی کردند و گل های ساسولو را نیز دومنیکو براردی سه بار در دقایق ۲۳(از روی نقطه پنالتی)، ۳۳ و ۴۲ و نیکلا سانسونه در دقیقه ۶۴ به ثمر رساندند.

فیورنتینا با این شکست ۶۱ امتیازی و در رده چهارم جدول رده بندی سری A باقی ماند اما ساسولو ۳۱ امتیازی شد تا با فرار از منطقه سقوط به رده شانزدهم صعود کند.

در دیگر بازی شب گذشته تیم فوتبال ناپولی که شنبه شب در فینال جام حذفی با شکست فیورنتینا قهرمان کوپا ایتالیا شد، میهمان خود کالیاری را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد.

در این بازی که کالیاری از دقیقه پنجاه وچهارم آن ۱۰ نفره شد و مارک همشیک هم یک پنالتی ناپولی را در دقیقه ۵۶ به هدر داد، دریس مرتنس در دقیقه ۳۳(از روی نقطه پنالتی)، گوران پاندف در دقیقه ۴۳ و بلریم ژمایلی در دقیقه ۵۷ گلزنی کردند.

ناپولی با این پیروزی ۷۲ امتیازی شد و ضمن تثبیت جایگاه خود در رده سوم جدول، فاصله اش با رم رده دومی را به ۱۳ امتیاز کاهش داد.

در جدول رده بندی سری A، یوونتوس، قهرمان زودهنگام رقابت ها با ۹۶ امتیاز صدرنشین است، رم با ۸۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد و ناپولی با ۷۲ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار