|
|
کدخبر: ۱۷۲۲۷۳

ناطق نوری جای خود را به جوان ترها بدهد

مربی سابق تیم ملی بوکس گفت: در فدراسیون بوکس، مدیر فنی هم چایی می دهد و هم راننده شخصی است.

اسفندیار محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که گویا شنیده شده شما یکی از گزینه های فدراسیون در پست مدیر فنی تیم های ملی هستید و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: طی دو هفته گذشته امیر دلشاد رئیس سازمان لیگ با من تماس گرفت و مدارک من را برای حضور در کلاس مربیگری خواست، اما در مورد انتخاب من به عنوان مدیرفنی تیم های ملی هیچ صحبتی مطرح نشد.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر چنین پیشنهادی به شما شود آیا قبول خواهید کرد یا خیر، گفت: باید اول شرایط فدراسیون را ببینم که آیا فردی که به عنوان مدیر فنی انتخاب می شود واقعا مدیر فنی خواهد بود یا اینکه باید کار های دیگر نیز انجام دهد. چون در فدراسیون بوکس مدیر فنی هم چایی می دهد و هم راننده شخصی است.

قهرمان سابق تیم ملی بوکس در ادامه گفت: از سال ۸۱ تا ۸۳ چندبار کنار حسین نهرودی به عنوان مربی فعالیت می کردم و حتی کنار ایوان اف سرمربی قزاقستانی تیم ملی نیز به عنوان مربی فعالیت می کردم. البته یک دوره سرمربی دانشجویان جهان بودم که با ۳ بوکسور به مسابقات جهانی اعزام شدیم و در پایان همایون امیری و روح الله حسینی دو مدال برنز کسب کردند و محمد عاشری از دور رقابت ها حذف شد.

وی با انتقاد از منوچهر مقصودی که طی چند ماه گذشته از پست نایب رئیسی استعفا داده، گفت: متاسفانه ماندگاری در تیم ملی در زمان منوچهر مقصودی بستگی به او داشت. نایب رئیس فدراسیون طبق میل خودش مربی انتخاب می کرد و در غیر این صورت کسی نمی توانست به عنوان مربی در تیم ملی فعالیت کند.

وی در ادامه انتقادهای خود در مورد اینکه بوکس ایران طی این سال ها در حال سقوط کردن است، گفت: از دهه ۷۰ تا ۸۰ بوکس ایران در سکوهای اول تا سوم آسیا قرار داشت، اما از آن سال ها به بعد بوکس ایران رو به سراشیبی رفته و هیچ کس به فکر بوکس ایران نیست. به اعتقاد من ناطق نوری باید جای خودش را به جوان هایی مثل روح الله حسینی بدهد. او سال ها عضو تیم ملی بوده و در حال حاضر نیز دکترای تربیت بدنی دارد.

قهرمان سابق بوکس ایران در ادامه خاطرنشان کرد: حاشیه فدراسیون زیاد است و اگر این حواشی کم شود ما حتی در مسابقات جهانی و المپیک نیز می توانیم مدال کسب کنیم؛ چرا که افرادی مثل علی مظاهری در سنگین وزن می توانند مدال آوری کنند، متاسفم از اینکه فدراسیون بوکس به جای اسطوره سازی اسطوره ها را نابود می کنند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار