|
|
کدخبر: ۱۷۲۳۱۹

خبرگزاری تسنیم: سرمربی موقت تیم فوتبال منچستریونایتد پس از هدایت شیاطین سرخ در آخرین بازی خانگی آنها در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس گفت مطمئن است تیمش دوباره به اوج باز خواهد گشت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، رایان گیگز، ستاره خط میانی منچستریونایتد که به طور موقت و تا پایان فصل هدایت این تیم را هم بر عهده دارد، پس از پیروزی شب گذشته(سه شنبه) شیاطین سرخ برابر هال سیتی که خود نیز در آن به میدان رفت، به هواداران من یونایتد وعده آینده ای روشن را برای تیم محبوب شان داد اما اشاره ای به این موضوع که در پایان فصل جاری بازنشسته می شود یا خیر، نداشت.

گیگز پس از این بازی که آخرین بازی خانگی شیاطین سرخ در فصل جاری بود و با نتیجه ۳ بر یک به سود آنها به پایان رسید، در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود، گفت: می خواهم یک قدردانی بزرگ از تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی به خاطر حمایتی که از من نشان دادند، انجام دهم. یک تشکر ویژه هم برای نمانیا ویدیچ دارم که در پایان فصل ما را ترک خواهد کرد. برای او بهترین ها را آرزو می کنم و امیدوارم در ادامه حرفه بازیگری اش هم موفق باشد.

گیگز افزود: می دانم که این فصل برای منچستریونایتد فصل سختی بوده است و فکر می کنم که ما تمام موفقیت هایی که قبلاً به دست آورده بودیم را ضایع کردیم. با این حال حمایت از ما هرگز قطع نشد. مطمئنم که در سال های پیش رو منچستریونایتد به روزهای اوج بازخواهد گشت و موفقیت هایش بیشتر می شود.

ستاره ۴۰ ساله ولزی شیاطین سرخ تصریح کرد: می خواهم از هواداران بخواهم که همچنان به حمایت خود از ما ادامه دهند. شما در این بازی نشانه هایی از آینده منچستریونایتد را دیدید(اشاره به دو گلی که جیمز ویلسون در اولین بازی اش برای منچستریونایتد به ثمر رساند) و این همان چیزی است که برای باشگاه اهمیت دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار