|
|
کدخبر: ۱۷۲۳۵۲

والیبال قهرمانی باشگاه های جهان - برزیل

خبرگزاری تسنیم: بازیکنان متین ورامین، کم اشتباه تر و بازیکنان سادا کروزیرو، پرتلاش تر در زمین ظاهر شدند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم والیبال متین ورامین در نخستین بازی خود در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان مقابل ۲۴۶۵ تماشاگر سالن مینه رینیو شهر بلوهوریزونته با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب سادا کروزیرو برزیل شد.

دانیله بانیولی، سرمربی ایتالیایی تیم متین ورامین در این بازی از همه بازیکنان خود استفاده کرد و در بین آنها فرهاد پیروت پور با کسب ۱۰ پوئن از ۳۱ تلاش خود، امتیاز آورترین بازیکن متین بود. والاس دسوزا نیز ۵۱ بار برای کسب امتیاز تلاش کرد و در ۱۷ مورد موفق بود.

در این بازی، بازیکنان متین ۹۵ بار به زمین حریف اسپک زدند که تنها ۲۶ بار موفق به کسب امتیاز شدند. از ۳۳ دفاع مدافعان روی تور متین نیز ۷ امتیاز برای نماینده آسیا به دست آمد و از ۶۰ سرویسی که شاگردان بانیولی به زمین سادا کروزیرو زدند، ۳ اِیس توسط علیرضا نصر اصفهانی، مصطفی شریفات و سید علی سجادی کسب کردند. در مجموع بازیکنان متین ۱۸۸ بار برای کسب امتیاز تلاش کردند که در ۵۹ مورد یعنی ۳۱ درصد موفق بودند. ۲۳ امتیاز هم از اشتباهات حریف برزیلی نصیب متین شد.

بازیکنان سادا کروزیرو ۹۱ بار به زمین حریف اسپک زدند که در ۴۴ بار موفق به کسب امتیاز شدند. از ۴۶ دفاع مدافعان روی تور سادا کروزیرو نیز ۱۰ امتیاز برای قهرمان دوره گذشته به دست آمد و از ۷۴ سرویسی که شاگردان مارسلو مندز به زمین متین ورامین زدند، ۲ اِیس توسط ادر کربونه را و والاس دسوزا کسب کردند. در مجموع بازیکنان سادا کروزیرو ۲۱۱ بار برای کسب امتیاز تلاش کردند که در ۷۵ مورد یعنی ۳۵ درصد موفق بودند. ۱۹ امتیاز هم از اشتباهات حریف ایرانی نصیب سادا کروزیرو شد.

در مجموع، بازیکنان متین ورامین، کم اشتباه تر و بازیکنان سادا کروزیرو، پرتلاش تر در زمین ظاهر شدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار