|
|
کدخبر: ۱۷۲۴۲۴

با تجربه و اعتمادبه نفس بیشتری به برزیل می روم

خبرگزاری تسنیم: ستاره خط حمله تیم ملی آرژانتین معتقد است او امسال در برزیل سرانجام می تواند به ناکامی ها خود در جام های جهانی پایان داده و در این تورنمنت بدرخشد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از ESPN، ناکامی در کمک به تیم ملی آرژانتین برای کسب یک جام همواره یکی از انتقاداتی بوده که از بهترین بازیکن فوتبال جهان در فاصله سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ شده است اما او پیش بینی می کند ناکامی هایش در رده ملی، امسال و در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به پایان خواهد رسید.

مسی ۲۶ ساله که تنها افتخارش در رده ملی، کسب مدال طلای المپیک ۲۰۰۸ پکن است، تا کنون دو بار حضور در جام جهانی را تجربه کرده است(اولین آن در سال ۲۰۰۶ و دومین بار در سال ۲۰۱۰) که در هر دو بار کشورش با شکست برابر آلمان از گردونه رقابت ها حذف شده است.

این بار اما مسی معتقد است که می تواند نقشی متفاوت برای تیم تحت هدایت آلخاندرو سابیا ایفا کند و ستاره جام باشد. وی اظهار داشت: خب الان چهار سال(از زمان شکست به آلمان در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی) گذشته است. اعتمادبه نفس من در این مدت بیشتر شده و همانطور که شما هم انتظار دارید، تجربه ام هم افزایش پیدا کرده است. با تجربه دو بار حضور در جام جهانی من حالا کاپیتان تیم ملی آرژانتین هستم هرچند همانطور که قبلاً هم گفتم، بستن بازوبند کاپیتانی چیزی را برای من عوض نمی کند و همچنان با هم تیمی هایم در زمین بازی و خارج از آن تعامل خواهم داشت. تلاش همه ما این است که هر چه در توان داریم را رو کنیم و به اهدافی که در تیم ملی آرژانتین به دنبال آنها هستیم برسیم.

مسی در ادامه به هم تیمی هایش هشدار داد که باید با تمرکز کامل پا به جام جهانی بگذارند تا در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ با آمادگی تمام به مصاف تیم های ملی بوسنی و هرزگوین، نیجریه و ایران بروند.

وی افزود: بسیاری از مردم فکر می کنند که گروه آرژانتین گروه آسانی است و ما بدون هیچ مشکلی صعود می کنیم. ما اما طرز تفکر دیگری داریم. به عقیده ما در جام جهانی هیچ حریف آسانی وجود ندارد و هر تیمی می تواند کار را برای شما سخت کند.

مسی که در این فصل در رقابت های باشگاهی اروپا به همراه بارسلونا مانند چند فصل گذشته ندرخشیده است، تصریح کرد: برای ما در جام جهانی بردن اولین بازی(برابر بوسنی و هرزگوین) بسیار مهم است چون می خواهیم شروع موفقی داشته باشیم. این پیروزی به تیم اعتماد به نفس می دهد و بازیکنان را آرام می کند. به نظر من گروه ما گروه متعادلی است. شاید در دیگر گروه ها تیم های بزرگتری وجود داشته باشند اما من فکر می کنم که گروه ما گروه متعادلی است.

تیم ملی آرژانتین دومین حریف ایران در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار