|
|
کدخبر: ۱۷۲۴۳۰

دایی حرف آخر را می زند؛

علامت سوال بزرگ سرخ دوستان در این روزها مقابل دروازه تیم محبوبشان نقش بسته و آنها هنوز نمی دانند سرمربی تیم شان چه کسی را برای حراست از دروازه تیمشان برگزیده است.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اتفاقاتی که بعد از بازی فصل قبل پرسپولیس برابر راه آهن رخ داد و اظهار نظر نیلسون کوریا پس از این بازی باعثشد علی دایی تصمیم بگیرد که برای فصل آینده به فکر دروازه بانان جدیدی باشد اما بر اساس شنیده ها و به نقل از منابع غیر رسمی، مدیر برنامه های نیلسون این روزها در تلاش است تا سوءتفاهم فصل قبل این بازیکن برزیلی با سرمربی تیمش را برطرف کند و زمینه بازگشت او به کشورمان را فراهم کند، در این خصوص نظر دایی تعیین کننده خواهد بود.



***جلسه ای بدون جواب برای دایی؛ / شرط اول دایی روی هوا


بعد از شکل گرفتن تیم مدیریتی پرسپولیس، علی دایی به هیچ عنوان در این خصوص و آینده اش حرفی نزده است و همین حرف و حدیثهایی را در خصوص آینده او در پرسپولیس به وجود آورده است.

بنابر این گزارش و بر اساس شنیده ها، یکی از شرط های اصلی کادر فنی برای بستن تیم فصل آینده پرداخت طلب فصل گذشته بازیکنان بوده که مورد قبول مدیر عامل پرسپولیس هم قرار گرفته بود و بنابراین پس از تصویب در هیات مدیره این موضوع انجام شود.

اما ظاهرا در جلسه گذشته هیات مدیره توافقی در این زمینه صورت نگرفت و هنوز جوابی برای شرط اول دایی پیدا نشده است.



*** عابدینی ریش سفیدی می کند / تلاش برای جلسه دایی و کریمی


برای اساس این گزارش و به نقل از منابع رسمی پس از تجمع خود جوش هواداران سرخ، مدیران پرسپولیس در تلاش هستند تا نظر مثبت دایی را برای پیوستن کریمی به این تیم و خداحافظی با پیراهن سرخ مهیا کنند و ظاهرا نقش امیر عابدینی در این بین تعیین کننده است با توجه به اینکه هم دایی و هم کریمی احترام خاصی برای عابدینی قائلند این زمزمه به گوش می رسد که زمینه آشتی این دو همبازی سابق توسط مدیر عامل سابق سرخ ها چیده شود.



*** راه حل دایی برای جدایی هافبک سرخ؛ / پول خوب بده، رضایتنامه بگیر


پس از بازگشت کاروان تیم ملی به کشورمان تماس هایی از سوی حقیقی با سرمربی پرسپولیس برقرار شد و این بازیکن از دایی خواست تا اجازه جدایی او و پیوستنش به لیگ اروپایی را صادر کند.

بر اساس شنیده ها و به نقل از منابع غیر رسمی، سرمربی سرخ ها که اصرار رضا حقیقی را دید با شرط و شروط، موافقت خود را برای جدایی این بازیکن اعلام کرد.

بر این اساس گفته می شود که دایی عنوان کرده اگر این انتقال از لحاظ مالی نفع خوبی برای پرسپولیسی داشته باشد او می تواند برای گرفتن رضایتنامه به باشگاه مراجعه کند.

*** خوشحالی و ناراحتی پرسپولیس؛ / تیر صادقیان به سنگ خورد

پیام صادقیان امیدوار بود با حضور در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی، بتواند مورد توجه تیم های اروپایی قرار بگیرد و فصل آینده را به عنوان لژیونر به بازی بپردازد اما با خط خوردن از لیست تیم ملی تیر او به سنگ خورد.

در این بین پرسپولیسی ها هم از این اتفاق خوشحال هستند و هم ناراحت چرا که دوست نداشته سهمیه شان در تیم ملی کم شود اما از سوی دیگر حالا راحت تر می توانند با این بازیکن برای فصل آینده به توافق برسند.



***نام هایی تعجب برانگیز؛ / تلاش دلال ها برای نزدیکی به پرسپولیس


این روزها با نزدیک شدن به زمان رسمی نقل و انتقالات فوتبال، اسامی گوناگونی را برای انتقال به تیم های مختلف به خصوص استقلال و پرسپولیس می شنویم که بعضا تعجب برانگیز هم هستند.

بر اساس این گزارش و به نقل از منابع غیر رسمی برخی از دلالان برای اینکه بازیکنان خود را که اتفاقا تمام شده هم هستند به دو تیم محبوب پایتخت برسانند.

از طریق دوستان مطبوعاتی خود اقدام به شایعه رسانی کرده اند و به خصوص در قبال پرسپولیس قدم هایی را هم برداشته اند، البته بعید به نظر می رسد با حضور دایی این نفرات بتوانند کاری از پیش ببرند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار