|
|
کدخبر: ۱۷۲۵۰۲

قمری در گفت وگو با فارس:

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: اگر پیست های در حال احداثآماده شوند، جزء ۳ کشور اول آسیا در رشته دوچرخه سواری می شویم.

خسرو قمری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد آماده نشدن پیست دوچرخه سواری کرمان پس از ۱۷ سال اظهار داشت: این موضوع را باید از مسئولان شرکت تجیهز و توسعه اماکن ورزشی بپرسید. فدراسیون دوچرخه سواری نقشی در ساخت آن پیست ندارد و تنها بهره بردار است. البته ما از طریق وزارت ورزش هم پیگیری کرده ایم و قرار است جلسه ای در این خصوص داشته باشیم.

وی ادامه داد: مشکل اصلی برای آماده شدن این پیست بحثاعتبار است. بالا رفتن هزینه ها اتمام این پیست را با مشکل مواجه کرده است. پیست های زیادی در کشور داریم که در حال احداثهستند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ادامه داد: ما در شهرهای ساری، اراک، یزد و کرمان پیست در حال ساخت داریم و اگر اینها آماده شوند، می توانیم، یکی از سه، چهار کشور اول آسیا از لحاظ پیست باشیم.

قمری در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی عنوان کرد: پاول بوران سرمربی تیم ملی در حال حاضر در پیست ورزشگاه آزادی با ملی پوشان در حال تمرین است. قرار است تیم ملی سرعت برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۳ و تیم ملی استقامت ۳۰ اردیبهشت راهی قزاقستان شوند.

وی ادامه داد: این مربی از اردوی تیم ملی در کیش رضایت داشت و باید دید ثمره اش در مسابقات قهرمانی آسیا چه خواهد بود. امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار