|
|
کدخبر: ۱۷۲۵۵۳

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس فدراسیون فوتبال، هدف اصلی تیم فوتبال امید کشورمان را راهیابی به المپیک ریودوژانیرو عنوان کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، هادی آیت الهی در مورد جلساتی که با وینگادا داشته است، گفت: در جلساتی که با وینگادا داشتیم، برای تیم فوتبال امید ایران تا پیش از بازی های آسیایی اینچوئن، ۱۲ اردوی داخلی و سه اردوی خارجی پیش بینی کردیم. ضمن اینکه وینگادا درخواست خود را مبنی بر انجام دو دیدار تدارکاتی با تیم های عمان و اردن اعلام کرد و مقدمات حضور این دو تیم در ایران را فراهم خواهیم کرد.

وی افزود: همچنین اردوهای خارجی ما در کشورهای ازبکستان، ارمنستان و چین خواهد بود که بر اساس آن دو دیدار تدارکاتی با تیم امید ازبکستان و دو دیدار تدارکاتی با تیم امید ارمنستان قطعی شده است. پیش از حضور در اینچئون هم در چین اردو خواهیم داشت که تا این لحظه برای برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم امید چین به هماهنگی نهایی رسیده ایم.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: اردوی قبلی پنجمین اردوی تیم امید بود و از ۲۰ اردیبهشت ماه هم اردوی بعدی برگزار خواهد شد. پس از این اردو ۴۵ بازیکن انتخاب و از میان آنها در اواخر خرداد ماه ۳۰ نفر نهایی انتخاب می شوند که در واقع پس از آن کار اصلی تیم ملی امید شروع خواهد شد. در واقع هدف نهایی از تشکیل تیم ملی امید حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو است.

آیت الهی در پایان در خصوص مشکلات تیم فوتبال امید ایران تاکید کرد: جلسه بسیار خوبی را با معاونت ورزش و جوانان در روزهای گذشته برگزار کردیم که بر اساس آن دکتر سجادی به کارشناسان دستور داد اقدامات لازم برای حل مشکلات خروج از کشور بازیکنان، مسائل مربوط به گذرنامه ها و استفاده تیم امید از هتل المپیک انجام شود تا در ادامه راه هیچ مشکلی از این بابت برای حضور در اردو های خارجی وجود نداشته باشد که خوشبختانه تمامی این مسائل برطرف شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار