|
|
کدخبر: ۱۷۲۶۴۱

سپیدرود امتیاز یک تیم لیگ برتری را می خرد

رئیس هیأت فوتبال استان گیلان گفت: باشگاه داماش تحت هیچ شرایطی از استان گیلان خارج نمی شود.

قربانعلی الماسخاله در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد اظهارات امیر عابدینی مبنی بر خروج داماش از استان گیلان گفت: من چند روزی است به دلیل عمل جراحی در بستر بیماری بودم و اکنون متوجه این صحبت ها شدم. با این حال از شنیدن این صحبت ها تعجب می کنم. زیرا عابدینی همواره در صحبت هایش همواره می گفت هواداران داماش و مردم رشت برایش مهم هستند اما این صحبت ها فقط باعثنگرانی هواداران داماش می شود ضمن اینکه باید بگویم داماش تحت هیچ شرایطی از استان گیلان خارج نخواهد شد.

وی ادامه داد: زمانی که پگاه به داماش منتقل شد یکی از شرایط آن قرارداد این بود که تیم تحت هیچ شرایطی از استان خارج نشود. من از مسئولان استان هم تقاضا دارم اکنون که در تعطیلات لیگ به سر می بریم هر چه سریع تر برای تعیین وضعیت داماش اقدام کنند. در اواخر فصل که داماش در شرایط حساسی قرار داشت و باید مسابقات مهمی را انجام می داد بارها گفتم که بهتر است مسائل مالکیتی این باشگاه مطرح نشود. زیرا هراس این را داشتم که به تیم آسیب برساند که همین طور هم شد. با این حال اکنون زمان مناسبی است تا مسئولان استان یک اسپانسر خوب و قدرتمند برای داماش پیدا کنند. بخصوص اینکه عابدینی هم اکنون عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس شده و اعلام کرده ک دیگر در داماش سمت ندارد.

رئیس هیأت فوتبال استان گیلان در مورد شایعه خرید امتیاز داماش از سوی تیم سپیدی به رشت گفت: مااز اینکه استان گیلان در لیگ دسته اول نمایندگان بیشتری داشته باشد، خوشحالیم اما واقعیت آن است که نمی خواهیم بحثقرمز و آبی را در استان ادغام کنیم زیرا در این صورت تبعات اجتماعی بیشتری خواهد داشت. البته شنیده ام که سپیدی و رشت می خواهد امتیاز یک تیم دسته اولی را بخرد. اما این تیم داماش گیلان نیست.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار