|
|
کدخبر: ۱۷۲۶۹۵

ما را ساکت می کنند و می گویند باش تا صبح دولتت بدمد!

مهاجم سابق تیم فوتبال برق شیراز گفت: رای که علیه باشگاه برق شیراز صادر شد را هادی آیت اللهی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال وتو کرد.

فرید عابدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد سقوط فجر سپاسی به دسته اول و اینکه شیراز دیگر تیمی در لیگ برتر ندارد، عنوان کرد: این مسئله را مسئولان شیراز باید پاسخ بدهند. واقعا رویشان سفید باشد، با عدم حمایت از تیمی مثل برق شیراز با قدمت ۶۰-۷۰ ساله باعثشدند این تیم به دسته سوم سقوط کند و فجرسپاسی نیز به این روز بیفتد.

وی افزود: مسئولان شیراز می توانستند با حمایت از تیم شرایط را به نفع باشگاه های شیرازی تغییر بدهند. متأسفانه این اتفاق نیفتاد، مگر اصفهان دو تیم ندارد، اتفاقا یکی از زیباترین دربی ها برای اصفهان است اما مسئولان و مدیران دو تیم هوای یکدیگر را دارند برعکس این قضیه در استان فارس اتفاق می افتد که هیچ کس از این دو باشگاه حمایت نکرد و برایشان اصلا مهم نیست برق شیراز هر روز وضعیت بدتری پیدا می کند. آنها فقط به فکر قدرت خودشان هستند.

عابدی در ادامه با اشاره به اینکه از برق شیراز طلبکار است، عنوان کرد: ۳ سال است از این باشگاه شکایت کردم اما جوابی در این ارتباط نگرفتم. مسئولان فوتبالی باید دست از تبانی و زد و بند با مدیران باشگاهی بردارند و در این صورت دیگر هیچ طلبی باقی نمی ماند فقط ۲ - ۳ باشگاه پول های خود را به صورت تمام کمال پرداخت می کنند و مابقی باشگاه ها بدهکار هستند. این مسئله از مدیران فوتبالی آب می خورد. اگر آنها اجازه ندهند مدیران چنین عملکردی داشته باشند هیچ وقت چنین مشکلاتی به وجود نمی آید. برخی از باشگاه در طول یک فصل ۱۰ درصد یا اصلا هیچ پولی پرداخت نمی کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با مسئولان فدراسیون در ارتباط صحبتی داشته است، عنوان کرد: سراغ مسئولان رده بالای فدراسیون فوتبال رفتم. ۳ سال است طلب دارم و حتی شکایت هم کرده ام اما آیت اللهی به من گفت قید این پول را بزن و اصلا دیگر برقی وجود ندارد. این حرف در حالی مطرح می شد که یک سال پیش برق شیراز هنوز در لیگ دسته اول بود. یکی دو مسئول دیگر نیز همین حرف ها را بیان کردند. رأی من صادر شد اما آیت اللهی این رأی را وتو کرد و به مدیران برق بها داد. من نتوانستم به پولم برسم و اکنون نیز برق شیراز به دسته سوم سقوط کرده و اصلا وضعیتش مشخص نیست. نساجی مازندران به اندازه ۴ سال شاکی دارد، هر سال رأی هایی صادر می شود اما بازیکنان به پول نمی رسند. به هیأت فوتبال مازندران می رویم و می خواهیم شکایت کنیم، آنها می گویند تا پول شکایت را پرداخت نکنید به پرونده شما رسیدگی نمی شود. باور کنید پولی که هیأت فوتبال برای صدور مجوز خروج از استان دریافت می کند به اندازه پولی که بازیکنان دریافت می کنند نیست.

عابدی در ادامه اظهار داشت: باید به یکی دو نکته دیگر از زد و بند مسئولان اشاره کنم، مسئولی که فرزند خود را در یک تیم گذاشته برای حمایت از مدیرعامل این باشگاه به پرونده ها رسیدگی نمی کند. بازیکنان نباید پول بگیرند و باید قربانی شوند تا فرزند آن مدیر مشکلی نداشته باشد آن وقت همان مدیر که ماشین پرشیا داشت اکنون به ماشین شاسی بلند و ماکسیما رسیده است. وقتی می دانند مدیرعاملی که در این باشگاه حضور دارد نمی تواند پول بیاورد چرا اجازه فعالیت به او می دهند؟ آیا غیر از این است که همان مسئولان در حال پول خوردن هستند؟

وی افزود: یک مدیرعامل ۳ سال در باشگاه حضور داشته و هیچ پولی به تیم تزریق نکرده است او تنها با زد و بند بازیکنان پولی می آورده و درصد خود را دریافت می کرد، اگر در این ارتباط کسی هم صحبت کند او را خفه می کنند. امثال ما را که برای حق زن و بچه مان صحبت می کنیم را ساکت می کنند و می گویند باش تا صبح دولتت بدمد.

عابدی در ادامه خاطر نشان کرد: از وزیر ورزش و مسئولان عالیرتبه ورزش درخواست می کنم به داد فوتبال برسند. زمانی که باشگاه ها دولتی بودند بازیکنان هر چند کم اما به پول خود می رسیدند و حتی دریافتی بیشتری از مبلغ قرارداد خود داشتند اما اکنون افرادی به عنوان خصوصی سازی وارد فوتبال می شوند و پس از گذشت دو سال بعد از اینکه به منفعت خود رسیدند باشگاه را با طلبکارهای بسیار فراوان رها می کنند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار