|
|
کدخبر: ۱۷۲۷۶۷

فوتسال قهرمانی آسیا - ویتنام

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی فوتسال ایران با برتری مقتدرانه مقابل ویتنام راهی دیدار نیمه نهایی فوتسال قهرمانی آسیا شد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در هوشی مینه ویتنام، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۶ امروز(چهارشنبه) برابر تیم میزبان به میدان رفت و در نهایت ۱۵ بر ۴ ویتنام را شکست داد.

حسین طیبی دقایق ۲،۱۰ و ۲۴، علی اصغر حسن زاده دقایق ۲۵،۲۶ و ۲۸، فرهاد فخیم ۱۱،۳۶ و ۳۸، محمد شجری ۲۹ و ۳۲، علیرضا وفایی دقایق ۱۷ و ۳۶، همچنین احمد اسماعیل پور و بهروز جعفری دقایق ۱۱،۱۲، ۱۷ و ۳۰ برای ایران گلزنی کردند و لوآن دقایق ۱۲ و ۲۹، هانگ ۲۲ و تات فی دقیقه ۳۳ گل های ویتنام را به ثمر رساندند.

ویتنام در این دیدار از حمایت صدها تماشاگر حاضر در سالن برخوردار بود اما با وجود فشار این تماشاگران، شاگردان خسوس کاندلاس توانستند بازی برتری را نسبت به حریف خود نشان دهند. البته ویتنام هم در نیمه نخست یک بار تیر دروازه ایران را به لرزه درآورد.

در نیمه دوم ایران حریف را تسلیم قدرت خود ساخته و ۱۰ بار دیگر دروازه ویتنام را گشود اما تا اندازه ای در دفاع ضعیف ظاهر شد تا حریف هم سه گل دیگر به اندوخته خود اضافه کند.

با این حال ایران با برتری ۱۵ بر ۴ در این دیدار راهی بازی نیمه نهایی شد که در این مرحله باید به مصاف برنده دیدار ازبکستان و لبنان برود.

ایران در مرحله گروهی با ۳ پیروزی مقابل اندونزی، چین و استرالیا راهی مرحله یک چهارم نهایی شده بود. فوتسال ایران با ۱۰ قهرمانی پرافتخارترین تیم آسیا محسوب می شود.

به گزارش تسنیم، در ۲ دیدار دیگر برگزار شده از مرحله یک چهارم نهایی، کویت با نتیجه ۵ بر ۲ استرالیا را شکست داد و ژاپن در مهمترین دیدار این مرحله ۳ بر ۲ از سد تایلند گذشت تا با حذف تایلند یکی از رقبای اصلی ایران برای قهرمانی کم شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار