|
|
کدخبر: ۱۷۲۸۹۴

والیبال جام باشگاه های جهان - برزیل

سرمربی تیم والیبال متین ورامین گفت: با پیروزی برابر نماینده پورتوریکو درهای صعود به مرحله نیمه نهایی به روی ما باز شد، هرچند که کار سختی در پیش داریم.

به گزارشخبرگزاری فارس، تیم والیبال متین ورامین در دومین دیدار خود در رقابت های جام باشگاه های جهان به مصاف گواینبو متس پورتوریکو رفت و توانست حریف خود را شکست دهد. شاگردان دنیله بانیولی در این مسابقه توانستند در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸،۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ حریف خود را از پیش رو بردارند.

خاویر گاسپار، سرمربی تیم والیبال گواینبو متس در پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و درمورد این بازی اظهار داشت: ایرانی ها بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند؛ آنها سرویس های بسیار خوبی می زدند و این موضوع فشار زیادی به ما وارد کرد. ما قادر نبودیم توپ را به خوبی پاس بدهیم و همین امر موجب شد تا در حمله موثر و خطرناک نباشیم.

وی با بیان اینکه تیم ما کمی مشکل داشت، ادامه داد: بازیکنان ایرانی انرژی و انگیزه زیادی داشتند؛ آنها به گونه ای بودند که انگار می خواستند پیروز شوند حتی اگر بمیرند!

دنلیه بانیولی، سرمربی تیم والیبال متین ورامین هم در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: این دومین بازی ما در این دوره از مسابقات بود و نسبت به بازی اول کیفیت بهتری داشت. نماینده پورتوریکو در بازی اول یک ست از بلگوری گرفته بود و ما می خواستیم حتماً این بازی را ۳ بر صفر به سود خود رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه ما توانستیم کارمان را به خوبی انجام دهیم، عنوان کرد: با این نتیجه درهای مرحله نیمه نهایی به روی ما باز شد، هرچند که کار سختی برای صعود از گروه خود داریم. اگر در بازی فردا مقابل بلگوری پیروز شویم می توانیم به هدف خود برسیم. بازهم تاکید می کنم که درهای صعود به مرحله نیمه نهایی به روی ما باز شد.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار