|
|
کدخبر: ۱۷۲۹۶۴

رحیمی بعد از نشست ۳ ساعته هیأت مدیره اعلام کرد:

اعضای هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضمن بررسی چارت تشکیلاتی و شرح وظایف کمیته فنی باشگاه بر حمایت مجدد از علی دایی تاکید کردند.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس از ساعت ۹ صبح امروز به مدت ۳ ساعت در دفتر مدیر عامل باشگاه برگزار شد. در این جلسه که تمامی اعضای هیات مدیره حضور داشتند مسائل کلان باشگاه مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

علیرضا رحیمی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره موضوعات مطرح شده در نشست هیات مدیره گفت: تهیه و تدوین چارت تشکیلاتی باشگاه براساس معیارهای باشگاه های حرفه ای و مشخص شدن ساختار و قوانین و چگونگی اجرای آنها یکی از موضوعات مهمی بود که در نشست امروز درباره آن بحثو بررسی شده و مقرر گردید چارت تشکیلاتی باشگاه پس از تهیه و تدوین و بررسی همه جانبه در نشست هفته آینده هیأت مدیره به تصویب برسد.

همچنین درباره شرح وظایف و نوع کارکرد اعضای محترم کمیته فنی نیز مباحثی مطرح شد تا تداخلی در امور، به وجود نیامده و هر فرد و گروهی بر اساس شرح وظایف مصوب فعالیت نماید. در این باره به آئین نامه ها و دستورالعمل های فیفا مراجعه شد و مورد استفاده قرار گرفت.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: در نشست هیأت مدیره امروز تمامی اعضای محترم هیات مدیره متفق القول بر حمایت مجدد از علی دایی به عنوان سرمربی فصل آینده تاکید کردند.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار