|
|
کدخبر: ۱۷۳۰۵۹

خبرگزاری تسنیم: مدافع میانی کهکشانی ها اعتراف کرد تیمش برای فتح لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا شانسی ندارد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، به دنبال تساوی خارج از خانه تیم فوتبال رئال مادرید برابر وایادولید، سرخیو راموس اعتراف کرد تیمش برای قهرمانی در لالیگا دیگر شانسی ندارد.

رئال با تساوی در این بازی که تک گل کهکشانی ها را در آن راموس با یک ضربه ایستگاهی زیبا به ثمر رساند، فرصت صعود به صدر جدول را از دست داد و حالا تنها در شرایطی با بردن ۲ بازی بعدی خود قهرمان لیگ می شود که اتلتیکومادرید صدرنشین هر ۲ بازی بعدی خود که دومی در خانه بارسلونا است را ببازد و بارسلونا هم هفته آینده در خانه الچه امتیاز از دست بدهد.

راموس که تیمش اکنون ۴ امتیاز با اتلتیکومادرید صدرنشین فاصله دارد به خبرنگاران گفت: باعثتاسف است چون فرصتی بی نظیر را از دست دادیم و حالا در فاصله ۲ هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شدن ما تقریباً غیر ممکن است؛ در واقع عملاً غیرممکن است. ما خیلی راحت گذاشتیم یک فرصت فوق العاده از چنگ مان خارج شود.

راموس افزود: فکر می کنم رئال مادرید زمانی که گل زد بازی را شُل گرفت و این اشتباهی بزرگ بود. در چنین بازی هایی تمرکز باید در بالاترین سطح ممکن باشد آن هم برابر تیمی که بقایش در لیگ وابسته به نتیجه بازی برابر شماست و به آن به عنوان یک فینال نگاه می کند. وایادولید یک فرصت گلزنی داشت و از آن استفاده کرد. نگرش بازیکنان خوب بود اما شاید ما باید کار حریف را یکسره می کردیم. با تمام این ها تا زمانی که از نظر محاسباتی رئال مادرید شانس قهرمانی داشته باشد ما خواهیم جنگید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار