|
|
کدخبر: ۱۷۳۱۶۷

۳۴ روز تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: به عقیده من نتیجه گرفتن در جام جهانی دور از دسترس ما نیست و شاید حتی شگفتی خلق کنیم.

محمد نوازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارساظهار داشت: خبرهای اردوی آفریقای جنوبی را به آن صورت دنبال نکردم اما بر اساس چیزهایی که شنیدم ظاهرا تعدادی از بازیکنان در این اردو، تیم ملی را همراهی نکردند. امیدوارم کادر فنی از این اردو و بازی هایی که آنجا انجام داده بهره لازم را برده باشد.

وی ادامه داد: به عقیده من نتیجه گرفتن در جام جهانی دور از دسترس ما نیست. شاید حتی بتوانیم شگفتی خلق کنیم. طبیعی است که اگر آنچه مد نظر مربیان تیم ملی است را در زمین پیاده نکنیم، به مشکل خواهیم خورد. به نظر من ما هم شانس صعود داریم، فوتبال ۹۰ دقیقه است، یک روز تیمی ضعیف نتیجه ای باورنکردنی کسب می کند و یک روز تیمی بزرگ شکستی در کارنامه اش ثبت می شود که اصلا قابل قبول نیست. به هر حال امیدوارم که با خلق شگفتی، تیم ملی باعثافتخار شود.

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال، دغدغه های کی روش در مورد باشگاه ها را به حق دانست و تصریح کرد: یک مقدار کوتاهی از سوی باشگاه ها وجود داشت که البته دلیلش هم بی برنامگی هایی بود که در لیگ داشتیم و همچنین بازی های عقب افتاده و جام حذفی که البته این مشکلات همیشه در سیستم فوتبال ما وجود دارد. خوشبختانه از اردوی بعدی قرار است همه بازیکنان در اختیار تیم ملی باشند اما دیگر فرصت کم است و فرصت زیادی برای ایجاد هماهنگی بین تیم وجود ندارد. امیدوارم در این ۳۴ روز باقی مانده کی روش و گروهش بتوانند مشکلات را حل کنند.

محمد نوازی در مورد حریفان ایران در جام جهانی گفت: با توجه به روش بازی تیم ملی، همه دیدارها برای ما سخت است اما باید به این قضیه توجه داشت که شاید کمتر کسی فکر می کرد تیم ملی بتواند با مشکلاتی که ما در آسیا داشتیم، از گروه خود صعود کند اما این اتفاق رخ داد. همه بازیکنان می دانند که جام جهانی یک ویترین است و اینکه خوب بازی کنند برای پیشرفت و اعتبار خودشان هم خیلی خوب است، به همین دلیل باید تلاش کنند خیلی خوب حرف های سرمربی را در زمین پیاده کنند.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار