|
|
کدخبر: ۱۷۳۱۸۲

کم فروشی نمی کنم و از هیچ اسمی هم نمی ترسم

خبرگزاری تسنیم: فرنگی کار وزن ۵۹ کیلوگرم کشورمان گفت: وجود محمد بنا در کنار فرنگی کاران حیاتی بود.

محسن حاجی پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، درباره ترک اردوی تیم ملی توسط فرنگی کاران اظهار داشت: من در زمان ترک اردو در خانه کشتی نبودم و استراحت داشتم و در نبود من این ماجرا پیش آمد. زمانی که به خانه کشتی بازگشتم دیدم این ماجرا پیش آمده است.

وی درباره نتایج ضعیفش در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: باخت را نمی توان توجیه کرد اما داور در کشتی من و باختم مقصر بود و پوئن بدی به کشتی گیر قرقیزستانی داد. در تایم دوم نیز من هر چه حمله می کردم یک اخطار هم به حریف نداد و کشتی را از دست من در آورد.

فرنگی کار وزن ۵۹ کیلوگرم کشورمان در خصوص رفتن محمد بنا نیز خاطرنشان کرد: از رفتن بنا ناراحتم. او در این شرایط نباید می رفت، البته من در جریان خواسته های او نیستم ولی بودن بنا در کنار ما حیاتی بود و باید تلاش می شد تا او بماند. ما ۲ سال است که میزبان جام جهانی هستیم ولی این رفت و آمدها باعثلطمه خوردن به تیم ملی کشتی فرنگی می شود.

حاجی پور ادامه داد: جام جهانی یک میدان تدارکاتی است و مهم تر از آن بازی های آسیایی است. روس ها با نفرات اصلی به تهران می آیند و کمی کار ما سخت است. البته ما چیزی از آنها کم نداریم و باغیرت کشتی خواهیم گرفت.

وی در مورد عملکرد ضعیفش در مسابقات آسیایی نیز گفت: برای باخت در رقابت های آسیایی شرمنده ام ولی من همیشه نشان داده ام که می توانم بهترین نفرات دنیا را ببرم. از مانکیف تا کشتی گیر کره ای را برده ام اما بعضی وقت ها شرایط جور نیست با این حال من کم فروشی نمی کنم و از هیچ اسمی هم نمی ترسم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار