|
|
کدخبر: ۱۷۳۱۸۴

جام جهانی بسکتبال - اسپانیا

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی بسکتبال برزیل سفرش را برای جمع کردن بازیکنان از اسپانیا شروع کرد جایی که «مارسلینیو هوئرتاس» برای بارسلونا، «رافا لوز» برای ریو ناتورا و «لوکاس ناگیرا» برای استودیانتس بازی می کنند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، روبن مانیانو، سرمربی به زودی سفری به آمریکا خواهد داشت تا با بازیکنان تیم ملی این کشور که در لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا شاغل هستند، گفت وگو کند. او می خواهد مطمئن شود که لژیونرهای تیم ملی برزیل، این تیم را در جام جهانی اسپانیا همراهی می کنند.

تیم ملی برزیل در مسابقات قهرمانی قاره آمریکا که سال گذشته در ونزوئلا برگزار شد، بدون بازیکنانی که در NBA بازی می کنند، شرکت کرد و خیلی زود از گردونه رقابت ها کنار رفت. آنها حتی نتوانستند سهمیه مستقیم جام جهانی را کسب کنند تا اینکه فدراسیون جهانی بسکتبال، یک سهمیه آزاد(Wild Card) به برزیلی ها داد.

مانیانو اما سفرش را برای جمع کردن بازیکنانش از اسپانیا شروع کرد جایی که «مارسلینیو هوئرتاس» برای بارسلونا، «رافا لوز» برای ریو ناتورا و «لوکاس ناگیرا» برای استودیانتس بازی می کنند. وی در این باره گفت: صحبت های خوبی با رافا و لوکاس داشتم. آنها خیلی خوش بین هستند بتوانند برای تیم ملی در جام جهانی بازی کنند.

رافا لور هم در این مورد اظهار داشت: ملاقات بسیار سازنده ای بود. خیلی خوشحال شدم که فهمیدم کشورم به من احتیاج دارد. من فکر می کنم خیلی مهم بود که در مورد حضورم در تیم ملی با مانیانو به صورت رو در رو صحبت کنم. توقع من این است که جزو بازیکنان اصلی باشم. اگر این طور باشد بدون شک در کنار هم تیمی هایم خواهم بود.

علاوه بر این ۲ بازیکن، آگوستو لیما از مورسیا، رافائل هتشیمیر از مالاگا و رائل نتو از جیپو بسکت نیز در لیست سرمربی تیم ملی برزیل برای گفت وگو هستند.

تیم ملی بسکتبال برزیل در جام جهانی بسکتبال که شهریور ماه در اسپانیا برگزار می شود با اسپانیا، فرانسه، صربستان، مصر و ایران همگروه است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار