|
|
کدخبر: ۱۷۳۲۱۸

ماموریت آذرنیا نگه داشتن بازیکنانی چون کریمی و انصاری فرد است

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: مربیان پرتغالی خصلت های اخلاقی دارند که کنار آمدن با آن سخت است.

جمشید نظمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد انتخاب سرمربی جدید این تیم اظهار داشت: با توجه به منتفی شدن حضور تونی اولیویرا در حال بررسی دیگر گزینه های سرمربیگری هستیم. برای انتخاب سرمربی جدید بسیار عجله داریم و به همین دلیل با سرعت مشغول ارزیابی هستیم تا در نهایت به یک گزینه نهایی برسیم.

وی افزود: همان زمان که قصد مذاکره با تونی اولیویرا را داشتیم، هیئت مدیره باشگاه مصوب کرد که مربی این فصل تیم خارجی باشد و اکنون هم تصمیم ما همین است. در حال حاضر گزینه های مختلفی به ما پیشنهاد شده که از اسکاتلند، ترکیه، آلمان پرتغال و کشورهای دیگر هستند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد اینکه اسکوچیچ و کرانچار در میان گزینه های این باشگاه قرار دارند یا نه، یادآور شد: اسکوچیچ یکی از گزینه های ما محسوب می شود که با او در حال مذاکره هستیم اما هنوز به مرحله توافق نهایی نرسیده ایم و او هم مانند سایر گزینه های ما محسوب می شود اما کرانچار مورد نظر ما نیست. ضمن آنکه لوکا بوناچیچ و برانکو ایوانکویچ هم به ما معرفی شده اند که وضعیت آنها همچنین رزومه دیگر مربیان خارجی که به آنها اشاره کردم را بررسی خواهیم کرد.

نظمی در مورد اینکه بعد از تجربه کار با اولیویرا، باز هم تمایل به کار با مربیان پرتغالی دارد که از این کشور هم گزینه انتخاب کرده به تسنیم گفت: این گزینه ها به ما معرفی شده اند. برای کی روش و تونی اولیویرا احترام قائل هستند اما مربیان پرتغالی در ایران خصلتی از خود نشان دادند که واقعا کنار آمدن با آن سخت است. آنها خودشان مشکل دارند اما شاهد هستید که یکی مشکلاتش را گردن فدراسیون می اندازد و در مورد اولیویرا هم سعی داشت تقصیرها را گردن باشگاه بیندازد.

وی افزود: مجموع بررسی خصلت این مربیان پرتغالی که در ایران حضور دارند سبب شده نسبت به آنها چندان خوش بین نباشم و خیلی با استفاده از مربیان پرتغالی در تیم خودمان موافق نیستم.

نظمی درباره ماموریت به حسن آذرنیا سرپرست تراکتورسازی برای مذاکره با بازیکنان تصریح کرد: هدف اصلی ما این است که بیشتر نفراتی دارای قرارداد با تیم و سایر بازیکنان را برای ماندن ترغیب کنیم. البته این خواسته من است و باید دید نظر و دیدگاه سرمربی آینده تیم چه خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد بحثآشتی کنان دایی با کریمی و احتمال حضور این بازیکن در پرسپولیس یا ذوب آهن به تسنیم گفت: در این مورد نظر خود علی کریمی شرط است. ما دوست داریم اکنون که کریمی با شرایط تراکتورسازی وفق پیدا کرده در تیم ما بماند. آذرنیا هم با همین هدف تلاش خواهد کرد.

نظمی درباره کریم انصاری فرد هم تاکید کرد: در مورد او هم شرایط همین است. ماموریت آذرنیا تلاش برای نگه داشتن بازیکنانی چون کریمی و انصاری فرد است. تراکتورسازی برای فصل بعد طالب همکاری با این دو بازیکن و سایر نفرات خوب تیم است.

وی در واکنش به اظهارات محمد نصرتی و بکار بردن عبارت «لی لی پوتی» برای نفرات این تیم عنوان کرد: این ادبیات صحیح نبوده و اگر تراکتورسازی به موفقیتی رسیده با همین نفرات بوده است. سازمان لیگ هم پذیرفت که برگزاری زود هنگام فینال جام حذفی تصمیم چندان درستی نبود و سبب از بین رفتن انگیزه شد. با این حال معتقدیم نصرتی خودش هم از این ادبیات ناراحت است. انسان اشتباه می کند و شاید نصرتی حتی برای این ادبیات از همبازیان خود عذرخواهی کرده باشد. ما هم بخاطر یک اشتباه که ممکن است هر انسانی انجام دهد نمی توانیم دور نام یک بازیکن خط قرمز بکشیم.

نظمی درباره وضعیت محمد ابراهیمی گفت: جریمه انضباطی هر بازیکنی در جای خود قرار دارد، با این حال بحثکنار گذاشتن ابراهیمی مطرح نبوده و برای فصل آینده قصد استفاده از این بازیکن را هم داریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار