|
|
کدخبر: ۱۷۳۲۳۳

دوست دارم کریمی به پرسپولیس برگردد

خبرگزاری تسنیم: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتقاد از تشکیل کمیته فنی در این تیم گفت: اصلاً موافق تشکیل این کمیته نیستم و این موضوع در طول فصل برای پرسپولیس حاشیه درست خواهد کرد.

مجتبی محرمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد تشکیل کمیته فنی در باشگاه پرسپولیس گفت: من شنیده ام که قرار نیست اعضای کمیته فنی در کار کادر فنی دخالت کنند، پس تشکیل این کمیته به چه درد می خورد؟ مگر کمیته فنی لولوی سَر خرمن است که همینطور بی جهت تشکیل شود و فایده ای نداشته باشد. اعضای کمیته فنی باید شرایط فنی تیم را آنالیز کنند و بازی ها به دقت مورد بررسی قرار دهند ولی من معتقدم اعضای این کمیته حال ندارند کار فنی انجام دهند یا مثلاً برای بازی های پرسپولیس به شهرستان بروند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر دایی سرمربی است و مطمئناً اگر در کارش دخالت شود واکنش نشان خواهد داد. کمیته فنی در همه جای دنیا تعریف شده است و مربیان با مسئول فنی باشگاه جلسه می گذارند و در مورد شرایط تیم بحثمی کنند. این موضوع اما در ایران تعریف شده نیست و من در مجموع موافق تشکیل کمیته فنی نبوده و نیستم. بهتر بود که باشگاه چنین تصمیمی نمی گرفت.

محرمی در بخش دیگری از این گفت وگو خاطر نشان کرد: پرسپولیس امسال نیاز به آرامش دارد و نباید کاری نکنند که تیم وارد حاشیه شود. البته با تشکیل کمیته فنی شک نکنید که پرسپولیس وارد حاشیه خواهد شد. مطمئنم که این کمیته پرسپولیس را به حاشیه می برد. من در رسانه ها خواندم که رئیس هیئت مدیره پرسپولیس گفته بود از تشکیل این کمیته بی خبر است. واقعاً این چه کمیته ای است که هیئت مدیره از تشکیل آن خبر ندارد؟

بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص اینکه چه نظری در مورد علیرضا رحیمی دارد، افزود: رحیمی یک مدیر ورزشی است که کارنامه اش مشخص است ولی قضاوت در مورد عملکرد او در پرسپولیس زود است. ما باید منتظر زمان باشیم تا او کارش را انجام دهد و بعد قضاوت کنیم. در گذشته هم بعد از انتخاب مدیران پرسپولیس حرف و حدیثهای زیادی مطرح می شد و این مسائل طبیعی است. ما باید منتظر عملکرد او بمانیم و بعد نظر بدهیم.

بعضی از هواداران علی کریمی از باشگاه خواسته اند که او به پرسپولیس برگردد. محرمی در این خصوص خاطرنشان کرد: در مورد جذب بازیکن هیچکس به غیر از سرمربی نمی تواند نظر بدهد و در این مورد علی دایی تصمیم گیرنده است. یک مربی مسئول نتایج تیم است بنابراین در مورد مسائل فنی باید همه چیز را به دایی واگذار کرد. کریمی برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده ولی باید گفت که با خیلی از پیشکسوتان و بازیکنان قدیمی پرسپولیس برخورد خوبی صورت نگرفته است. من فکر می کنم اول باید بین دایی و کریمی صلح برقرار شود.

وی در پایان تصریح کرد: هر کاری از دستم بربیاد انجام خواهم داد تا دایی و کریمی آشتی کنند. من معتقدم اول باید مشکلات و حرف و حدیثها برطرف شود تا فضای لازم برای این دو نفر به وجود بیاید تا همکاری کنند. من دوست دارم کریمی به پرسپولیس برگردد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار