|
|
کدخبر: ۱۷۳۲۵۰

پیش از فصل آینده از سازمان نظام وظیفه استعلام می گیریم

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان لیگ اعلام کرد که کارت معافیت برخی از بازیکنان حرف و حدیثدرست کرده است از نظر ظاهری با کارت دیگر بازیکنان تفاوتی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، مهدی تاج در مورد مشکل معافی چند بازیکن جوان فوتبال ایران گفت: همه مدارکی که در سازمان لیگ به ثبت رسیده قابل اعتماد و قابل قبول است. معافی این بازیکنان مانند دیگر بازیکنان است و از نظر ظاهری هیچ فرقی نمی کند.

وی ادامه داد: اگر معافی این بازیکنان جعلی باشد به استناد به ماده ۳۶ آیین نامه کمیته انضباطی بازیکنی که سرباز فراری است و مدارک معافی ندارد، جریمه خواهد شد، هم خودش و هم تیمش اما باید ببینیم وضعیت به چگونه ای بوده است.

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: آقای باران چشمه اعلام کرده که این بازیکنان مشکل نظام وظیفه ندارند. فقط تنها شکایتی که به ما رسیده شکایت باشگاه فجر از مهاجم پیکان است که این شکایت را به کمیته انضباطی ارجاع دادیم. باز هم تاکید می کنم اگر تخلف برخی از بازیکنان مشخص شود باید کمیته انضباطی تصمیم بگیرد که چه کار کند ولی تا آنجا که من می دانم تخلف بازیکن در جایی که باشگاه هیچ اطلاعی نداشته باشد خود بازیکن است و او محروم می شود.

تاج ضمن تاکید بر این مسئله که تفسیر این موضوع در صلاحیت سازمان لیگ نیست و باید کمیته انضباطی تصمیم گیری کند عنوان کرد: برای فصل آینده تصمیم داریم همان ابتدا از سازمان نظام وظیفه استعلامات لازم را بگیریم. البته هر بازیکنی که برای گرفتن روادید اقدام می کند از سوی سازمان نظام وظیفه استعلام جدید گرفته می شود و در بین این بازیکنانی که نام برده می شود چند بازیکن ملی پوش وجود دارد که بارها از کشور خارج شده اند.

وی که با برنامه ورزش و مردم به صورت تلفنی صحبت می کرد، افزود: اگر تیم و یا بازیکن محروم شود و یا هر دو اتفاق بیفتد باید بدانیم که فولاد نماینده برجسته و شایسته کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا است و امیدوار باشیم که این تیم بتواند با صلابت بازی هایش را ادامه بدهد. همانطور که پیش از این هم اعلام کردم ما در تمام آیتم های امتیازگذاری کنفدراسیون فوتبال آسیا امتیازات خوبی را کسب کردیم و فقط در بخش نتیجه گیری کمی عقب هستیم. به خاطر همین باشگاه فولاد می تواند این نقیصه را رفع کند و اگر به فینال برسد برای ما بسیار خوب است. باید تلاش کنیم فولاد خوزستان موفق شود و این تیم را در آرامش نگه داریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار