|
|
کدخبر: ۱۷۳۲۵۳

هسلر گزینه دستیاری مرزبان!

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه پدیده گفت: ارقام قراردادها را منتشر کردیم تا دیگر میلیاردی ها سمت ما نیایند.

جواد وطنخواه در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد انتخاب مرزبان به عنوان سرمربی پدیده، اظهار داشت: با توجه به اینکه اکبر میثاقیان تمایلی برای همکاری با پدیده نداشت در نهایت هیئت مدیره باشگاه علیرضا مرزبان را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کرد.

وی در مورد اینکه دلیل عدم تمایل میثاقیان مسائل مالی بوده و اینکه نام قلعه نویی هم در میان گزینه های هدایت این تیم مطرح شده بود، تصریح کرد: به هر صورت مجموعه ای از مسائل بود و این عدم تمایل در میثاقیان دیده شد. قلعه نویی در میان گزینه های ما نبود. با یکی، دو مربی تلفنی صحبت کردیم و مرزبان، عزیزی و میثاقیان مربیانی بودند که حضوری با آنها مذاکره کرده و برنامه هایشان را مطالعه کردیم. سرانجام هیئت مدیره مرزبان را برگزید که من هم از جمله موافقان این انتخاب بودم.

مدیرعامل باشگاه پدیده درباره بازیکنان جدید این تیم خاطرنشان کرد: رضا عنایتی، ناصحی، محمد نژاد مهدی و محمدرضا بازاج را جذب کردیم، همچنین با جواد ضیغمی و یونس شاکری به توافق رسیدیم و این ۲ بازیکن تنها باید نظر تیم های قبلی خود را جلب کنند و به پدیده ملحق شوند.

وی درباره دلیل اعلام ارقام کادر فنی و بازیکنان پدیده یادآور شد: هم خواستیم کار جدیدی انجام دهیم و هم با توجه به اینکه دائم از میلیاردی بودن تیم پدیده صحبت شده بود، خواستیم نشان دهیم چنین چیزی نیست و نفراتی که دنبال ارقام میلیاردی هستند سمت ما نیایند.

وطنخواه درباره احتمال جذب بازیکن خارجی گفت: هنوز بازیکن خارجی مدنظر نداریم اما در صورت نیاز کادر فنی این کار را انجام خواهیم داد.

وی در مورد اینکه حضور توماس هسلر به عنوان دستیار مرزبان از دسته خبرهایی است که تنها برای بزرگنمایی مطرح می شود یا اینکه واقعیت دارد، به تسنیم گفت: این خبر واقعیت دارد، مرزبان یکی، دو دستیار خارجی مدنظر دارد که یکی از آنها هسلر است و حتی برای این موضوع ما با این مربیان نامه نگاری هم کردیم.

مدیرعامل باشگاه پدیده با اشاره به اینکه مهدی رحمتی در میان گزینه های این باشگاه قرار ندارد، خاطرنشان کرد: برخی اسامی صرفا به عنوان گمانه مطرح می شود. در حال حاضر ۵-۶ بازیکن دیگر مدنظر داریم که بیشتر در خط دفاع و میانی جذب خواهند شد و یک مهاجم دیگر هم نیاز داریم.

وطنخواه در پایان گفت: هدفمان این است که تیم ما در پایان لیگ چهاردهم در میانه بالای جدول قرار بگیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار