|
|
کدخبر: ۱۷۳۲۵۵

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: در بحثکارت معافی بازیکنان تنها باشگاه فجرسپاسی شکایت کرده است.

به گزارشخبرگزاری فارس، مهدی تاج در برنامه امروز ورزش و مردم در مورد مسئله کارت معافی چند تن از بازیکنان لیگ برتر که گفته می شود مشکل دارد، عنوان کرد: در سازمان لیگ کلیه مدارک موجود قابل استناد است و معافی این بازیکنان مثل سایر نفرات است. اگر مشکلی باشد این موضوع متوجه کمیته مسابقات و بهروان نیست. این تیم ها مثل بقیه تیم ها مدارک آوردند اما بحثدیگری که مطرح است این است که کارت معافی درست است اما طبق روابط گرفته شده است.

وی افزود: طبق ماده ۳۶ حضور بازیکنی که سرباز فراری است و فردی که کارت معافی جعلی دارد خلاف است. تاکنون تنها فجرسپاسی شکایت کرده و ما از نظام وظیفه خواستیم به شکایت این باشگاه رسیدگی شود و استعلام وضعیت بازیکن این تیم را درخواست کردیم. نظام وظیفه باید پاسخ بدهد که آیا این بازیکنان جزو این موارد و گروهی که در اهواز گرفتند بودند یا نه. اگر بر فرض این مسئله درست باشد باید دید آیا بازیکن محروم می شود؟ اگر باشگاه این مسئله را ندادند مشکلی نیست اما اگر دانسته باشد مسئله فرق می کند.

تاج در پاسخ به این سوال که این بازیکنان به چه شکلی محروم می شوند، گفت: این در صلاحیت سازمان لیگ نیست و کمیته انضباطی باید نظر بدهد. من در آئین نامه دیدم که باید در اول هر فصل از نظام وظیفه استعلام بگیریم تا مشکلی به وجود نیاید. بازیکنی که گذرنامه می گیرد مطمئنا استعلام دارد. این حرف ها الان درست نیست. فولاد خوزستان اکنون نماینده شایسته فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا است باید به دنبال این باشیم که فولاد خوزستان با آرامش به مصاف رقیبان خود برود. می دانید در تمام استانداردهای لیگ قهرمانان آسیا وضعیت ما خوب است به جز نتیجه در مسابقات. فولاد خوزستان می تواند با عملکرد خوب خود وضعیت ما را در کسب امتیاز در این بخش هم بالا ببرد. همه حرف من برای اشاره به این نکته بود که همه کمک کنیم تا فولاد خوزستان با آرامش به میدان برود و بتواند نتیجه خوبی کسب کند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار