|
|
کدخبر: ۱۷۳۲۵۶

سرمربی وایت کپس: برای استیون خوشحالم

خبرگزاری تسنیم: مدافع راست تیم ملی کشورمان که به تازگی از سوی کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی دعوت شده است، گفت: قرار نیست بیش از حد تلاش کنم، چون اگر هر چیزی از افراط بگذرد پایان بدی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزارش تسنیم، استیون بیت آشور، مدافع ایرانی تیم فوتبال ونکوور وایت کپس روز یکشنبه هفته پیش رو این تیم کانادایی را ترک خواهد کرد تا به اردوی تیم ملی فوتبال ایران در اتریش اضافه شود.

بیت آشور که نامش در فهرست ۲۸ نفره کارلوس کی روش برای حضور در اردوی اتریش قرار دارد، گفت: اینکه جزیی از تیم ملی ایران باشی، لذت بخش و فوق العاده است. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن، وجود دارد و شنبه شب بازی بزرگی داریم. پس از بازی شنبه به طور رسمی می توانم به جام جهانی و برزیل فکر کنم.

کی روش از این ۲۸ بازیکنی که به اردوی تیم ملی دعوت کرده است نام پنج بازیکن را خط خواهد زد و بیت آشور ۲۷ ساله امید دارد که نامش در فهرست ۲۳ نفره ای که به فیفا ارسال خواهد شد، باشد. تیم ملی ایران در گروه F جام جهامی ۲۰۱۴ برزیل با تیم های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هزرگوین همگروه است.

مدافع ایرانی وایت کپس که خبر دعوت شدنش به اردوی تیم ملی را از طریق ایمیل دریافت کرده است، خود را خونسرد خواند و اظهار داشت: قرار نیست بیش از حد تلاش کنم، چون اگر هر چیزی از افراط بگذرد پایان بدی خواهد داشت. من تمرکز خودم را حفظ خواهم کرد و روی جزئیات کار می کنم و این چیزی است که مرا به اینجا رسانده است.

کارل رابینسون، سرمربی وایت کپس هم گفت: برای بیت آشور خوشحالم و در زمان حضور وی در رقابت های جام جهانی شانس حضور در ترکیب اصلی را به بازیکنی دیگر خواهم داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار