|
|
کدخبر: ۱۷۳۲۷۰

قاعدتاً قراردادم باید از نظر مالی بیشتر شود

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتقاد کرد.

امید عالیشاه در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد تصمیمش برای فصل آینده لیگ برتر گفت: یک سال دیگر از قرارداد من با پرسپولیس باقی مانده و منتظر تماس مسئولان باشگاه هستم تا در مورد برخی از مسائل مذاکره کنیم.

وی ادامه داد: باید بر سر مسائل مالی با باشگاه پرسپولیس به توافق برسم. من با پرسپولیس قرارداد دارم اما قاعدتاً باید از نظر مالی رقم قراردادم بیشتر شود. البته توقع من معقول است و تقاضا دارم تا بر اساس توانایی و کارکرد بازیکنان قراردادها را افزایش دهند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می شود قرار است قراردادهای بازیکنان پرسپولیس تعدیل شود، اظهار داشت: نمی شود قراردادها را کم کرد و این کار شدنی نیست. در همه جای دنیا قرارداد بازیکنان افزایش پیدا می کند و خبری از تعدیل قرارداد نیست.

عالیشاه درباره حضور علی دایی در پرسپولیس خاطرنشان کرد: ماندن علی دایی در تصمیم بازیکنان برای تمدید قرارداد بسیار اثرگذار است. دایی با پرسپولیس دو سال دیگر قرارداد دارد و مطمئنم که در پرسپولیس هم می ماند.

وی در مورد عدم حضورش در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت: در این سه سال که کی روش سرمربی ایران بوده هیچ وقت اعتراض نکرده ام اما واقعاً از کی روش گله دارم. انتظار داشتم در این سه سال حداقل یکبار به اردوی تیم ملی دعوت می شدم اما این اتفاق رخ نداد. کی روش باید بداند بازیکنان جوان به دردش می خورند. شما ببینید الان میانگین سنی تیم ایران بالاست چون به جوان ها بها داده نمی شود.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: از اینکه به تیم ملی دعوت نشدم ناراحت هستم، چرا که جام جهانی ویترین بزرگی برای هر بازیکن است و من فرصت حضور در این رقابت ها را از دست دادم. بازیکنان جوان می توانند از جام جهانی به تیم های بزرگ راه پیدا کنند اما من حداقل در جام جهانی ۲۰۱۴ این شانس را نخواهم داشت تا توانایی هایم را نشان دهم.

عالیشاه تصریح کرد: من نباید بگویم که حقم است در جام جهانی بازی کنم یا خیر بلکه مردم و کارشناسان باید نظر بدهند. من با این سن سال در دو جام جهانی دیگر می توانم بازی کنم اما الان فرصت خوبی برای لژیونر شدن را از دست دادم.

وی مربیگری را یک کار سلیقه ای خواند و تصریح کرد: شاید کی روش از من خوشش نمی آید که اگر اینطور باشد اولین مربی است که چنین نظری دارد. بازیکنان ایرانی همه در یک سطح هستند پس نمی شود گفت که ترافیک در خط میانی باعثخط خوردن من از تیم ملی شده است. من نمی خواستم این حرف ها را مطرح کنم اما دیگر نمی توانستم تحمل کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار