|
|
کدخبر: ۱۷۳۲۷۲

نمی توانستیم بودجه و برنامه باشگاه را بهم بریزیم

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: حتما شرایط باشگاه ذوب آهن برای گل محمدی بهتر بود که تصمیم به جدایی گرفت.

منصور قنبرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، درباره جدایی یحیی گل محمدی از تیم نفت تهران گفت: گل محمدی با من تماس گرفت و اعلام کرد که می خواهد به ذوب آهن ملحق شود. ما نیز در سایت باشگاه این خبر را اعلام کردیم و معتقدم باید از او بابت زحماتش در تیم نفت تشکر کرد.

وی افزود: پیش از این صریح اعلام کرده بودیم که بودجه باشگاه نفت مانند سال گذشته است و تنها ممکن است ۱۰ درصد دچار تغییرات شود. دنبال این نیستیم که برنامه باشگاه را خراب کنیم. وقتی برنامه های باشگاه بهم بخورد، نتیجه اش همانی می شود که اکنون در فوتبال مان شاهد آن هستیم. با بهم خوردن برنامه های باشگاه ها فوتبال ما نیز خراب شده و بدهکاری های زیادی می بینیم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با بیان اینکه «من در حد جیب خودم هم خرج نمی کنم»، ادامه داد: وقتی ۱۰۰ تومان پول داشته باشیم، باید ۸۰ تومان خرج کرده و ۲۰ تومان آن را نگه داریم. بنابراین ممکن است در باشگاه نفت ۲۰ درصد کمتر از بوجه مصوب هزینه کنیم.

قنبرزاده در خصوص اینکه به نظر می رسید یحیی گل محمدی خواستار افزایش قرارداد خود و همکارانش و همچنین جذب چند بازیکن مطرح بود، گفت: به هیچ وجه نمی خواهم وارد این بحثها شوم. گل محمدی ۲،۳ بازیکن به ما معرفی کرد که حتی با آنها مذاکره ای انجام ندادیم. تنها چیزی که می توانم بگویم، تشکر از زحمات این مربی است. گل محمدی برای نفت زحمت کشید و برای تیم سهمیه آسیا را کسب کرد.

وی با بیان اینکه از گل محمدی ناراحت نیست، تصریح کرد: در حالی که روز چهارشنبه با گل محمدی با جلسه داشتیم، این مربی با من تماس گرفت و اعلام کرد که با ذوب آهن توافق کرده است. ما نیز به احترام گل محمدی، خیلی زود در سایت باشگاه از زحمات وی تشکر و اعلام کردیم برای او مراسم خداحافظی می گیریم. در فوتبال حرفه ای، جدایی ها نباید با اختلاف باشد، بلکه می توان با خوبی از هم جدا شد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: قرارداد گل محمدی با نفت یک ساله بود و این مربی حق داشت برای خودش تصمیم بگیرد. حتما شرایط باشگاه ذوب آهن برای وی بهتر بود که تصمیم به جدایی گرفت و ما نمی توانستیم مانع جدایی وی شویم.

قنبرزاده در مورد تکلیف سرمربیگری نفت عنوان کرد: چند مربی مد نظر داریم اما همانطور که در سایت باشگاه اعلام کردیم، با هر مربی ای که به توافق برسیم، اعلام خواهیم کرد اما اکنون نمی توانم نامی از گزینه ها ببرم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار