|
|
کدخبر: ۱۷۳۲۷۵

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران با پیشنهاد دو کشور دانمارک و سوئد برای همکاری روبه رو شد.

حسین شمس در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص پیشنهاد همکاری کشورهای دانمارک و سوئد با وی اظهار داشت: دعوت نامه ای از کشور دانمارک به دست من رسیده مبنی بر اینکه در یک کلاس ۵ روزه برای مربیان و بازیکنان تیم ملی این کشور حضور پیدا کنم که این کلاس از روز ۲۷ اردیبهشت آغاز خواهد شد و به مدت ۵ روز در شهر کپنهاگ حضور خواهم داشت. قرار است با توجه به شرایط در این ۵ روز به بازیکنان و مربیان تیم ملی دانمارک تدریس کنم.

وی همچنین از پیشنهاد فدراسیون سوئد خبر داد و گفت: به دعوت فدراسیون سوئد سفری ۳ روزه نیز به این کشور خواهم داشت تا در مورد نحوه همکاری ام با آنها صحبت کنم این برای اولین بار است که یک آسیایی در دو کشور از اروپا تدریس می کند که نه تنها برای من بلکه برای کل آسیای یک افتخار محسوب می شود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران در خصوص اینکه نحوه پیشنهاد همکاری فدراسیون سوئد با وی به چه شکل است گفت: قبلاً مذاکراتی مبنی بر انجام مشاوره به فوتسال با من شده بود اما هیچ وقت از من دعوت نکرده بودند اما این بار از من دعوت رسمی به عمل آمده و در آنجا مشخص می شود که آنها از من درخواست آموزش دارند یا قرار است در شکل دیگری با یکدیگر همکاری کنند همانطور که می دانید دانمارک و سوئد جزو تیم های درجه سه فوتبال اروپا هستند که قرار است به این شکل سطح فوتسال خود را بالاتر ببرد.

شمس در ادامه گفت وگو با فارس، در خصوص نتایج تیم ملی فوتسال در آسیا گفت: تا حالا که بچه ها فوق العاده کار کردند و به خصوص دیشب که ۱۰ گل به ازبکستان زدند و امیدوارم که ما نتایج خوبی بگیریم تا به نوعی ناکامی سال ۲۰۱۲ در امارات را جبران کنیم. آرزویم این است که فردا بچه ها با تمرکز بیشتر به زمین بروند و ژاپن را دست کم نگیرند چون خوزه ماریا مربی زیرکی است و امیدوار هستم با یک پیروزی قهرمانی در آسیا را به دست بیاوریم و روزهای درخشان فوتسال را تجربه کنیم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار