|
|
کدخبر: ۱۷۳۲۷۸

ژوزه به خاطر لجبازی با کی روش گفت با پای مصدوم بازی کن

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: حقم بود به تیم ملی دعوت شوم و می خواستم به قلعه نویی هدیه بدهم اما این اتفاق نیفتاد.

به گزارشخبرگزاری فارس، محمد قاضی مهاجم استقلال یکی از بازیکنانی بود که گفته می شد در اردوی دوم تیم ملی در اتریش به جمع ملی پوشان اضافه خواهد شد اما این اتفاق نیفتاد.

این بازیکن در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص چرایی دعوت نشدن به تیم ملی و مسائل مختلف صحبت های زیر را انجام داد:

فارس: اول از تیم ملی شروع کنیم که دعوت نشدی؟

به نظرم باید به تیم ملی دعوت می شدم و حقم بود که در جمع ملی پوشان حضور داشته باشم. البته این نظر من نیست و خیلی هایی که در فوتبال هستند هر روز این سؤال را از من می پرسند که چرا به تیم ملی دعوت نشدی. من امسال فصل خوبی را داشتم و با وجود تمام مشکلاتی که در استقلال بود به نظرم خوب کار کردم و دوست داشتم هدیه خوبی به امیر قلعه نویی بدهم.

فارس: چه هدیه ای؟

می خواستم وقتی به تیم ملی دعوت بشوم این اتفاق را به امیر قلعه نویی هدیه کنم چون اول فصل که به استقلال آمدم خیلی به قلعه نویی انتقاد شد و بار زیادی روی دوش او افتاد اما در طول فصل مشخص شد که قلعه نویی کارش را بلد است و می خواستم با دعوت شدن به تیم ملی از زحمات قلعه نویی قدردانی کنم.

فارس: ظاهراً کی روش هم نظر مثبتی روی تو داشت اما در نهایت دعوتت نکرد.

یادم می آید در بازی های مقدماتی من برای تیم ملی خیلی خوب کار کردم و خیلی از زمانها به تیم ملی کمک کردم حتی در بازی با لبنان با مصدومیت به زمین رفتم و وقتی از اردوی تیم ملی برگشتیم مربی آن زمان پرسپولیس ژوزه از سر لجبازی با کی روش به من گفت تو که برای تیم ملی با مصدومیت بازی کردی حالا برای پرسپولیس هم با همین شرایط بازی کن، من هم در عمل انجام شده بازی کردم و آسیب دیدگی هم تشدید شد و نزدیک به دو ماه از میادین فوتبال دور بودم.

فارس: کی روش با تو صحبتی در این زمینه انجام نداد؟

اتفاقاً او به من گفت تو از فورواردهای خوب ایران هستی که من نظر مثبت روی تو دارم و می دانم که زحمت کشیدی و مطمئن هستم بعد از مصدومیت به شرایط ایده آل برمی گردی و آن صحبت سرمربی تیم ملی باعثدلگرمی من شد که روزی سه جلسه تمرین می کردم.

فارس: ظاهراً پاسپورت تو را هم برای آفریقای جنوبی گرفته بودند.

هم برای آ فریقا هم اتریش و هم برزیل به سفارتهای سه کشور رفتم اگر یادتان باشد تیم ملی قرار بود در پرتغال هم یک اردو بزند که آن اردو لغو شد و حتی برای آنجا هم ویزا گرفته بودند.

فارس: ظاهرا گفته بودی دعوت نشدنت به تیم ملی پشت پرده دارد درست است؟

اصلاً اینگونه نیست و من چنین صحبتی نکردم و آن مصاحبه که از قول من منتشر شده را تکذیب می کنم. هرگز نگفتم دعوت نشدنم به تیم ملی پشت پرده داشت چون به این گونه مسائل اعتقادی ندارم ولی الان هم به شما می گویم حقم بود به تیم ملی دعوت شوم.

فارس: برای فصل بعد چه تصمیمی گرفته ای؟ گفته می شود در لیست فروش استقلال هستی.

من در حال حاضر مشغول استراحت هستم اما نه اینکه فکر کنید تمرین ندارم. این روزها با بدنساز اختصاصی ۳ جلسه تمرین می کنم و توجهی هم به شایعات ندارم اگر یادتان باشد نیم فصل هم می گفتند در لیست فروش استقلال هستی ولی قلعه نویی بعد از آن اتفاقات صحبت هایی کرد و همه چیز را شفاف توضیح داد و گفت که چند تیم من را می خواهد. فعلاً هم تصمیمی نگرفتم تا ببینم در آینده خدا چه می خواهد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار