|
|
کدخبر: ۱۷۳۲۸۱

۳۴ روز تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

مدافع تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد همواره کارهایش را با تمرکز انجام می دهد و هر کاری که با افراط انجام شود پایان خوشی ندارد.

به گزارشخبرگزاری فارس، استیون بیت آشور قرار است روز یکشنبه اردوی تیم باشگاهی اش را ترک کرده و به اردوی تیم ملی فوتبال ایران در اتریش اضافه شود.

بیت آشور که در فهرست اولیه و ۲۸ نفره تیم ملی کشورش قرار گرفته در این مورد گفت: خوشحالم که در این فهرست قرار گرفته ام. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن پیش رو دارم. یک بازی مهم در روز شنبه داریم. پس از این دیدار می توانم به جام جهانی و برزیل فکر کنم.

تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی با تیم های آرژانتین، بوسنی و هرزگوین و نیجریه همگروه است. بیت آشور که از طریق ایمیل به تیم ملی ایران دعوت شده، ضمن حفظ خونسردی خود این موضوع را با والدین و همسرش در میان گذاشت. وی در این خصوص هم گفت: سعی می کنم کارهای زیادی انجام ندهم. اگر در کارها افراط کنی، پایان خوشی نخواهد داشت. روی کارهایم تمرکز می کنم و به جزییات می پردازم. این همان کاری است که تاکنون انجام داده و به اینجا رسیدم.

اگر بیت آشور در ترکیب نهایی تیم ملی ایران قرار بگیرد، دو دیدار تیم باشگاهی اش مقابل پورتلند و فیلادلفیا را از دست خواهد داد. کارل رابینسون، سرمربی وایتکپس هم در خصوص دعوت شدن بیت آشور به تیم ملی گفت: برای او خوشحالم اما نبود او در تیم ما می تواند شانس را به سایر بازیکنان حاضر در ترکیب بدهد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار