|
|
کدخبر: ۱۷۳۳۶۲

کریمی و رحمتی می توانند به تیم ملی کمک کنند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: همچنان برای تصمیم گیری با خودم کلنجار می روم و امیدوارم در نهایت اتفاقی بیفتد که خیر باشد.

حسین فرکی در مورد بازی فولاد خوزستان با السد، وضعیتش برای فصل آینده، شرایط تیم ملی و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمپاسخ داد که مشروح آن در زیر می آید:

تسنیم: تساوی با السد برای تان راضی کننده بود؟

ما دوست داشتیم این تساوی با گل بود و انصافاً حق مان این بود که گل بزنیم. مساوی در خانه حریف نتیجه بدی نیست ولی کاش گل هم می زدیم تا خیال مان برای بازی برگشت راحت تر می شد.

تسنیم: نظرتان در مورد بازی برگشت چیست؟

بازی برگشت سخت تر از بازی رفت است. به هر حال شکل بازی السد تغییر خواهد کرد و ما باید حواس مان جمع باشد که گل نخوریم. البته نمی خواهم بحثگل نخوردن روی بازیکنان استرس وارد کند و آنها باید بازی خودشان را انجام دهند. ما تلاش می کنیم تا بازی را ببریم و انشاءالله این اتفاق هم خواهد افتاد. فقط نباید در بازی برگشت بی گدار به آب بزنیم.

تسنیم: هنوز برای فصل بعد تصمیمی نگرفته اید؟

خیر، فعلاً تصمیمی نگرفتم. کاش یک نفر باشد که شرایط مرا درک کند. من همچنان برای تصمیم گیری با خودم کلنجار می روم و امیدوارم در نهایت اتفاقی بیفتد که خیر باشد. بعد از بازی برگشت با السد باید با باشگاه فولاد صحبت کنم اما باز هم می گویم که تصمیم گیری برای فصل آینده خیلی برایم سخت است.

تسنیم: این روزها بحثدعوت نشدن رحمتی و کریمی به تیم ملی سر و صدا کرده است. در این خصوص چه صحبتی دارید؟

من معتقدم باید به سلیقه سرمربی تیم ملی احترام گذاشت. ما فوتبالی ها و رسانه ها گاهی اوقات چیزهایی می بینیم یا چیزهایی می خواهیم که خارجی ها با آن بیگانه هستند. ما فرهنگ خودمان را داریم و دیگران هم فرهنگ خودشان را دارند. یک جا بازیکن اشتباه می کند و یکجا هم سرمربی کوتاه می آید اما الان سرمربی تیم ملی نمی خواهد نظرش را تغییر دهد و حرفی هم برای گفتن باقی نمی ماند.

تسنیم: ولی برخی معتقدند که کی روش باید نظرش را تغییر می داد…

به هر حال نظرها متفاوت است. بازیکن هم باید بداند که تیم ملی در اولویت است. وقتی بازیکن از تیم ملی به همه جا می رسد باید تیم ملی کشورش را هم به همه جا برساند. کریمی بازیکن با تجربه ای است و رحمتی هم می تواند کمک کند ولی تصمیم گیرنده اصلی سرمربی است.

تسنیم: جای کی روش بودید آنها را دعوت می کردید؟

بستگی دارد این موضوع را از لحاظ فنی در نظر بگیرید یا مسائل اخلاقی و انضباطی یا اتفاقاتی که در گذشته رخ داده است. از لحاظ فنی باید بگویم که آنها می توانند به این تیم ملی کمک کنند. منظورم همین تیم فعلی است اما این تیم بعد از جام جهانی نیاز به تحول اساسی دارد و باید جوانگرایی صورت بگیرد. تیم ما از لحاظ تجربه شرایط خوبی دارد ولی دوندگی و مسائل فنی یک مقوله جداست که باید روی آن کار شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار