|
|
کدخبر: ۱۷۳۴۰۹

قائم مقام باشگاه داماش گیلان گفت: هنوز وضعیت انتقال داماش به تهران مشخص نشده است، تمام تلاش مان این است که انتقال تنها تیم استان جلوگیری کنیم.

حسین قلی زاده در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هنوز وضعیت انتقال داماش به تهران معلوم نیست، قبل از اینکه تیم به دسته یک سقوط کند با مسئولان صحبت کردیم که شرایط خوبی در جدول داریم و با مطرح کردن چنین موضوعاتی تمرکز تیم را به هم نزنید اما توجهی به این امر نشد و چنین بحثهایی تاثیرات منفی اش را روی کادر فنی بازیکنان تیم قرارداد و تیم به دسته یک سقوط کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: امیر عابدینی مدیرعامل سابق داماش بارها از مسئولان خواسته بود که اگر کسی تمایل به مدیریت تیم و نجات داماش دارد جلو بیاید اما همه صحبت ها فقط در حد وعده دادن بود و هیچ گاه عملی نشد.

قلی زاده در خصوص وضعیت فعلی داماش گیلان گفت: وضعیت تیم به هیچ وجه مطلوب نیست، بازیکنان در خصوص انتقال تیم از ما سوال می پرسند ولی هیچ جوابی برای آنها نداریم در حالی که همه تیم ها جمع شده اند و در حال آماده سازی هستند تیم ما هنوز در ابتدایی ترین مرحله است، از مسئولان استان می خواهیم که تمام تلاششان را کنند تا داماش از این وضع خارج گردد و به شرایط مطلوب برسد.

قلی زاده در پایان خاطرنشان کرد: امیر عابدینی امروز رسما اعلام کرده که پس از قبول عضویت در کمیته فنی پرسپولیس دیگر هیچ سمتی در داماش ندارد اما با این حال وی پیگیر معوقات باشگاه است تا خیالش از بابت وضعیت مالی بازیکنان راحت شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار