|
|
کدخبر: ۱۷۳۴۲۴

شرایط پرسپولیس بدتر از قبل از شده است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرپرست تیم هر بازیکنی را که دوست داشته باشد پاسخ تماسش را می دهد.

رضا نورمحمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: متأسفانه کاملًا بلاتلکیف هستیم. در باشگاه که هیچ کس جواب ما را نمی دهد. دو هفته است اولش گفتیم خدا را صد هزار مرتبه شکر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حداقل انتخاب شد اما دریغ از یک جواب درست و حسابی.

وی افزود: آقایان ما وعده و وعید نمی خواهیم. لطفا تکلیف بازیکنان را روشن کنید. به کاپیتان تیم زنگ می زنیم بنده خدا از همه چیز بی اطلاع است، شش ماه به ما فقط وعده و وعید دادند و فقط در روزنامه ها و رسانه ها می خوانیم و می بینیم که همه چیز در حال درست شدن است. من نمی دانم واقعا چرا کسی نمی خواهد مشکلات پرسپولیس را حل کند.

نورمحمدی ادامه داد: از طرف دیگر لیست بازیکنان اعلام شده است. بالاخره هر بازیکنی یا اسم او در لیست یک مربی هست یا نیست پس لطفا حداقل تکلیف ما را روشن کنید. شرایط مالی ما که به حال خود رها شده، بازیکنانی که بازی کرده اند یا حتی بازی نکرده اند با تمام وجود به همدیگر کمک کردند تا پرسپولیس به جایگاه دوم رسید اما متأسفانه انگار نه انگار که باید باشگاه به وعده اش عمل کند. هر روز وعده و وعید می دهند اما هیچ کس پاسخگو نیست.

مدافع قرمزپوشان تأکید کرد: یکی از نکات جالبم این است که وقتی با محمد پنجعلی سرپرست تیم تماس می گیریم تا مسائل را جویا شویم؛ او به هر کس که دوست داشته باشد و به او علاقه داشته باشد جواب می دهد در غیر این صورت همه باید یا پشت خط او بمانند و یا باید با تلفن اشغال ایشان روبرو شوند. من نمی دانم نقش سرپرست در تیم ما چیست.

نورمحمدی خاطرنشان کرد: همیشه می گوییم بازیکنان باید به بزرگ ترهای خود احترام بگذارند اما الان اتفاق هایی در باشگاه افتاده که اندازه یک بند انگشت به بازیکنان احترام نمی گذارند. حالا ما چطور باید به بزرگ تر خود احترام بگذاریم. من امیدوارم هر اتفاقی که می افتد آقایان زودتر پاسخ ما را بدهند. تکلیف مان را روشن کنند. به خدا کار سختی نیست مخصوصا شرایط مالی ما را که به نظرم دیگر کار از دندان روی جگر گذشته است. ما وعده و وعید نمی خواهیم آقایان لطفا تکلیف ما را روشن کنید.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار