|
|
کدخبر: ۱۷۳۴۶۴

نوروزی گفته اولویتش با نفت است

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: ضرورتی ندارد پاسخی به صحبت های سعید آذری بدهم.

منصور قنبرزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدر خصوص اظهارات سعید آذری که او را متهم به رندی درباره جدایی گل محمدی از نفت تهران کرده بود گفت: من صحبت خاصی درباره حرف های ایشان ندارم و معنی حرف های او را هم نمی فهمم. دلیلی هم ندارد درباره حرف های ایشان حرف بزنم. می توانید همه چیز را از گل محمدی بپرسید. او سرمربی نفت بود و برای ما هم زحمت کشید و ما هم از او تشکر کرده و می کنیم. عدم توافق درباره مسائل مالی هم حق هر دو طرف قرارداد است و ما هم باید اعتبارات خودمان را ببینیم و سپس تصمیم بگیریم. در هر حال ضرورتی ندارد در این باره حرف بزنم و گل محمدی هم چون قراردادش با ما تمام شده بود این حق را داشت تا از ما جدا شود.

وی درباره این که جانشین گل محمدی ایرانی است یا خارجی ادامه داد: گزینه خارجی در لیست ما جایی ندارد و ۲،۳ مربی در لیست ما قرار دارند که از فردا مذاکرات مان را با آن ها آغاز می کنیم. البته اجازه بدهید که از شخص خاصی نام نبرم اما رویه کاری ما این است که در هیات مدیره اسامی را مطرح کنیم و به صورت حضوری هم با گزینه های مان مذاکره کنیم و در نهایت هم نام سرمربی را اعلام نماییم. شرایط مالی ما هم مشخص است و حدود ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش بودجه داریم. به بودجه های زیاد هم برای تیم بستن اعتقاد نداریم و نمی خواهیم مثل خیلی از تیم ها تعهدات مان بیشتر از بودجه بشود تا دچار مشکل شویم. البته از وزارت ورزش و سازمان لیگ هم درخواست کنیم تا به بحثمدیریت بودجه باشگاه ها بیشتر از قبل و به صورت جدی تر نگاه شود چرا که احساس می شود نشانه های مثبتی از این موضوع در میان تیم ها دیده نمی شود و در این میان تیم هایی مثل نفت که به قانون پایبند می شود دچار ضرر خواهند شد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در پاسخ به این سوال که گفته می شود گل محمدی یک هفته قبل از پایان لیگ با تیم فوتبال ذوب آهن به توافق رسیده بود اظهار داشت: من در این باره چیزی نشنیدم چرا که همیشه گل محمدی را انسان صادقی دیده بودم. تنها چیزی که می دانم این است که گل محمدی تا روز آخر با جدیت در نفت به کارش ادامه داد و همیشه شفاف و با صداقت کار می کرد. به هر حال انتخاب تیمی مثل ذوب آهن حق طبیعی گل محمدی است.

وی ادامه داد: ما هم برای انتخاب سرمربی عجله نمی کنیم و در عین این که نمی خواهیم زمان را از دست بدهیم می خواهیم با کار کارشناسی بهترین گزینه را انتخاب کنیم. در این ۴ سالی هم که در لیگ برتر بودیم هیچ گاه از این رویه ضرر نکردیم. فرکی و ابراهیم زاده اینجا و در نفت دارای برند خوبی شدند و دیدید که فرکی هم در نهایت قهرمان ایران شد. گل محمدی هم دارای چنین شرایطی بود.

قنبرزاده در پایان در خصوص این که گفته می شود پرسپولیس به دنبال جذب رضا نوروزی است خاطر نشان کرد: رضا نوروزی تازه از اردوی تیم ملی آمده و خودش هم گفته اولویت او نفت است و ما هم تلاش می کنیم این بازیکن را نگه داریم چرا که او سرمایه باشگاه ماست. با این همه اگر پیشنهادی هم برای هر بازیکنی برسد راه قانونی مذاکره را باز می گذاریم و مکاتبه و مذاکره می کنیم تا بهترین تصمیم گرفته شود.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار